نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال کنترلر ایکس باکس. چندین روش مختلف برای بازی ایکس باکس وان وجود دارد، و هر کدام را که انتخاب می کنید احتمالاً به بودجه شما و میزان فاصله شما از کنسول خود بستگی دارد. می توانید هم کنترلرهای سیمی و هم بی سیم برای ایکس باکس وان خود بخرید. کنترل‌کننده‌های بی‌سیم گران‌تر هستند، اما به شما اجازه می‌دهند تا دورتر از کنسول Xbox One بنشینید. و البته نحوه اتصال هر نوع به کنسول متفاوت است. در اینجا چگونه است.

اتصال کنترلر ایکس باکس

نحوه اتصال کنترلر ایکس باکس به کنسول ایکس باکس

ساده ترین راه برای اتصال یک کنترلر ایکس باکس وان به سیستم این است که از یک کنترلر سیمی استفاده کنید و به سادگی کابل USB آن را به طور فیزیکی به کنسول متصل کنید.

قیمت کنترلرهای سیمی تقریباً نصف گزینه های بی سیم است. و بسیاری از گیمرها می گویند که تاخیر ورودی کنترلرهای بی سیم را از بین می برند. علاوه بر این، به این معنی است که کنترلر در وسط گیم پلی بر سر شما نمی میرد و می توانید در خرید باتری صرفه جویی کنید.

اما ممکن است بخواهید سهولت استفاده از گزینه بی سیم را نیز داشته باشید تا از دردسر سیم جلوگیری کنید. در اینجا نحوه اتصال یک کنترلر بی سیم آورده شده است:

کنترلرهای بی سیم

کنترلر بی سیم Xbox به شما آزادی حرکت بیشتری می دهد. همچنین، زمانی که بدانید چگونه می‌توانید آن‌ها را با کنسول همگام‌سازی کنید. دو راه برای اتصال یک کنترلر بی سیم Xbox One به کنسول وجود دارد. ابتدا این کار را از طریق کابل microUSB انجام می دهیم.

این مطلب را از دست ندهید   کابل منبع تغذیه و هارد دیسک

با استفاده از هر کابل microUSB، انتهای کوچک کابل را به شکاف پشت کنترلر و اتصال USB را به پورت کنسول متصل کنید. اکنون کنسول خود را روشن کنید و چند ثانیه صبر کنید تا دکمه Xbox روی کنترلر و کنسول هر دو به طور محکم بدرخشند. شما همگام شده اید. اکنون می توانید کنترلر را از برق جدا کرده و به صورت بی سیم از آن استفاده کنید. برای اتصال کنترلر و کنسول بدون کابل، دکمه همگام سازی بالای کنترلر را فشار داده و نگه دارید.

هنگامی که دکمه Xbox شروع به چشمک زدن کرد، دکمه Pair را روی کنسول فشار دهید. در کنسول ایکس باکس وان ایکس و وان اس، این دکمه را در جلو، زیر دکمه پاور پیدا خواهید کرد. کوچک و دایره ای خواهد بود و دارای همان نماد خطوط منحنی است.

در کنسول اصلی Xbox One، دکمه Pair در کناره قرار دارد و یک مستطیل با نماد خطوط منحنی است. وقتی هر دو نماد Xbox جامد هستند، شما آماده بازی هستید.

سازگاری Xbox Series X و S

کنترلر Xbox One با Xbox Series X|S نیز سازگار است. اگر از کنترلر سیمی استفاده می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به درگاه USB روبروی سری X|S وصل کنید، کنسول را روشن کنید، و شما آماده هستید.

همین امر در مورد کنترلرهای بی سیم هنگام استفاده از کابل میکرو USB نیز صدق می کند. وقتی کابل را به کنترلر و کنسول برقی خود وصل می کنید، گیم پد یک بار می لرزد و سپس روشن می شود، یعنی همگام سازی شده است. سپس می توانید کابل میکرو USB را جدا کرده و به صورت بی سیم از آن استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   قدرت Xbox Series S از Xbox One X

برای همگام سازی کنترلر Xbox One با Xbox Series X|S، فقط دکمه Pair را فشار داده و نگه دارید تا کنترلر روشن شود. دکمه Xbox شروع به چشمک زدن می کند. اکنون دکمه Pair را در کنسول پیدا کنید. در جلو، بالای درگاه USB خواهد بود. هنگامی که دکمه Xbox چشمک نمی‌زند و روشن می‌ماند، کنترلر با کنسول Xbox Series X|S همگام‌سازی می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: روش های اتصال ایرپاد به ایکس باکس وان

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =