نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اجرای بازی های Xbox 360 . یکی از جالب ترین چیزها در مورد کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس وان این است که اساساً سه کنسول در یک است: خود ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و ایکس باکس اصلی. دلیل آن این است که ایکس باکس وان دارای سازگاری به عقب است که به شما امکان می دهد بیشتر بازی هایی را که در اصل برای کنسول های قدیمی طراحی شده اند، بازی کنید.

اجرای بازی های Xbox 360

نحوه اجرای بازی های ایکس باکس 360 و ایکس باکس در ایکس باکس وان

مگر اینکه کنسول Xbox One S All-Digital Edition را داشته باشید که فاقد درایو دیسک است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دیسک قدیمی بازی را در ایکس باکس وان خود قرار دهید تا آن را اجرا کنید.

و البته همیشه می‌توانید یک بازی Xbox 360 یا Original Xbox را به صورت دیجیتالی بخرید و سپس آن را روی کنسول Xbox One خود بازی کنید.

برای انجام یک بازی Xbox 360 که به صورت دیجیتالی خریداری کرده اید:

  1. وارد حساب Xbox One خود شوید و سپس به بخش «بازی‌ها و برنامه‌های من» بروید.
  2. اکنون تمام راه را به سمت راست اسکرول کنید، از تمام بازی های Xbox One خود عبور کنید.
  3. با فرض اینکه بازی Xbox 360 شما یکی از عناوین متعددی است که برای سازگاری با نسخه پشتیبان پشتیبانی می شود، در لیست بازی های شما ظاهر می شود. روی نماد آن کلیک کنید و در کنسول Xbox One دانلود می شود.

فراتر از لذت نوستالژیک بازی‌های قدیمی، بازی‌های قدیمی‌تر ایکس‌باکس در واقع بهتر از همیشه در ایکس‌باکس وان به نظر می‌رسند و بازی می‌کنند. بازی ها با مشکلات کمتری مانند پاره شدن صفحه نمایش و تاخیر مواجه خواهند شد و حتی برخی از گرافیک ها نیز بهبود یافته اند.

این مطلب را از دست ندهید   روش های رفع نور نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان

نحوه راه اندازی مجدد ایکس باکس وان روی کنسول یا کنترلر یا خاموش کردن آن

حتی یک ایکس باکس وان، یکی از پیشرفته‌ترین کنسول‌های بازی که تاکنون ساخته شده است، می‌تواند اشکالات خود را تجربه کند.

اگر Xbox شما خیلی کند کار می کند، مشکل پاسخ یا اتصال دارد، یا هر گونه اشکال دیگری را تجربه می کند، معمولاً بهترین کار این است که آن را خاموش کرده و دوباره روشن کنید.

اجرای چرخه برق که ایکس باکس وان را مجدداً راه اندازی می کند، نرم افزار را نیز بازنشانی می کند و معمولاً هر گونه اشکالی را که بر روی بازی تأثیر می گذارد برطرف می کند.

خاموش کردن سیستم نیز ایده خوبی در پایان هر جلسه بازی است، حتی اگر سیستم بدون خطا کار کند، زیرا باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و به کنسول اجازه استراحت می دهد.

نحوه راه اندازی مجدد ایکس باکس وان در کنسول

برای اجرای یک چرخه برق سریع که حداکثر در عرض چند دقیقه شما را به بازی باز می‌گرداند، می‌توانید از یکی از دو فرآیند زیر استفاده کنید.

  1. دکمه Xbox را در سمت راست جلوی کنسول فشار داده و رها کنید، سپس از کنترلر برای پیمایش در راهنمای ظاهر شده استفاده کنید.
  2. «System»، سپس «Settings»، سپس «Restart console» و در نهایت «Restart» را انتخاب کنید.

نحوه راه اندازی مجدد ایکس باکس وان روی کنترلر

  1. دکمه Xbox را روی کنترلر نگه دارید تا منوی “Power Center” ظاهر شود.
  2. گزینه Restart console و سپس Restart را انتخاب کنید.

نحوه خاموش کردن ایکس باکس وان

اگر می‌خواهید ایکس باکس وان خود را به طور کامل خاموش کنید، یا اگر روش‌های راه‌اندازی مجدد بالا کار نمی‌کنند (مخصوصاً اگر سیستم منجمد به نظر می‌رسد)، خاموش شدن کامل بهتر عمل می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ارسال داده از تلفن همراه به ایکس باکس وان

با چرخه فیزیکی روشن و خاموش کردن برق شروع کنید، و اگر با این کار مشکلات حل نشد، آن را تکرار کنید، این بار نیز منبع تغذیه را به طور کامل قطع کنید.

  1. دکمه Xbox در جلوی کنسول را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا سیستم خاموش شود.
  2. یک لحظه صبر کنید، سپس با استفاده از دکمه Xbox روی کنسول یا روی یک کنترل، آن را دوباره روشن کنید.

اگر مشکلات همچنان ادامه داشت، همان خاموش کردن دستی را که در بالا نشان داده شده است انجام دهید، اما این بار پس از خاموش شدن کابل برق سیستم را جدا کنید. کابل را حداقل به مدت 10 ثانیه دوباره وصل نکنید، زیرا این امکان را برای تنظیم مجدد کاملتر فراهم می کند.

مطلب پیشنهادی: اتصال کنترلر ایکس باکس به ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =