نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازنشانی ایکس باکس وان. ایکس باکس وان مانند هر دستگاهی که از نظر فناوری پیشرفته است، گاهی اوقات ممکن است تاخیر داشته باشد، ثابت بماند یا اشکالات دیگری را تجربه کند. این مشکلات می تواند در اثر آپلود نرم افزار جدید یا استفاده طولانی مدت ایجاد یا تشدید شود. خوشبختانه، اکثر چنین مشکلاتی با یک راه اندازی مجدد یا تنظیم مجدد سریع برطرف می شوند. در اینجا نحوه بازنشانی ایکس باکس وان به سه روش مختلف آورده شده است.

بازنشانی ایکس باکس وان

زمان بازنشانی ایکس باکس وان

برای مشکلاتی که نمی‌توانید با راه‌اندازی مجدد ایکس‌باکس وان برطرف کنید، ممکن است راه‌حلی را در بازنشانی کارخانه‌ای پیدا کنید. مسلماً، این مرحله افراطی همه داده‌ها و پیشرفت بازی شما را حذف می‌کند، به این معنی که باید بازی‌های خریداری‌شده را دوباره آپلود کنید و راه خود را از طریق هر چالشی دوباره پخش کنید – اما این امر همچنان بر خرید یک کنسول کاملا جدید برتری دارد.

نحوه تنظیم مجدد نرم افزار ایکس باکس وان

برای انجام یک بازنشانی نرم که باید یک Xbox One پر زرق و برق را به عملکرد مناسب برگرداند، کافی است آن را خاموش کنید، چند ثانیه صبر کنید و سپس دوباره روشن کنید.

می‌توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Xbox روی کنترلر، یک ایکس‌باکس وان را خاموش کنید، سپس «کنسول را مجدداً راه‌اندازی کنید» یا «کنسول را خاموش کنید».

برای خاموش کردن ایکس باکس وان با استفاده از خود کنسول، کافی است دکمه پاور را در جلوی دستگاه فشار دهید و رها کنید.

نحوه هارد ریست کردن ایکس باکس وان

دکمه پاور در جلوی کنسول را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و تنها پس از خاموش شدن دستگاه آن را رها کنید. کابل برق را جدا کنید و 10 ثانیه دیگر صبر کنید، سپس دوباره برق را وصل کنید و کنسول را دوباره روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین هدست Xbox One 2020

نحوه ریست فکتوری ایکس باکس وان

اگر تمام بازنشانی‌ها و سایر ترفندهای عیب‌یابی Xbox One شما دوباره کار نمی‌کند، زمان بازنشانی کارخانه‌ای است که تمام داده‌های شما را پاک می‌کند اما ممکن است خود سخت‌افزار را بازیابی کند.

  1. در حالی که کنسول روشن است، دکمه هوم روی کنترلر را فشار دهید.
  2. منوی تنظیمات را از طریق نماد چرخ دنده ای انتخاب کنید.
  3. از طریق لینک System کلیک کنید و سپس به Console Info بروید.
  4. Reset Console را انتخاب کنید.
  5. روی Reset و Remove Everything کلیک کنید.

حالا بنشینید و منتظر بمانید (مدتی) زیرا Xbox One خودش را به تنظیمات کارخانه باز می‌گرداند.

پیشنهاد مطالعه: اجرای بازی های Xbox 360 در Xbox One

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =