نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تاریخچه اولین پلی استیشن

تاریخچه این کنسول از سال ۱۹۸۸ شروع می‌شود. زمانی که سونی و نینتندو قصد دارند با همکاری هم طرح لوح ویژه [Super disc] را پیاده کنند. لوح ویژه یک سی‌دی رام [CD-ROM] برای کنسول سوپر نینتندو بود؛ ولی به هر شکل این دو شرکت از هم جدا شدند و لوح ویژه برای کنسول جدید نینتندو ساخته نشد؛ ولی سونی در سال ۱۹۹۱ با تغییرات و ویرایش‌هایی روی لوح ویژه آن را در کنسول جدید خود یعنی پلی‌استیشن جای داد. ایده خود کنسول پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۰ توسط کن کوتاراگی مطرح شد.

خاموش شدن ناگهانی ایکس باکس چیست؟

فقط دویست واحد از اولین مدل پلی‌استیشن که قابلیت اجرای کارتریج های سوپر نینتندو را هم داشت، توسط سونی ساخته شد. اولین مدل این کنسول به صورت چند رسانه‌ای و چند منظوره طراحی شد. علاوه بر اجرای بازی‌های سوپر نینتندو، می‌توانست سی‌دی‌های صوتی و اطلاعات گرافیکی را بخوبی بخواند. با رایانه‌های شخصی هم سازگار بود. در سال ۱۹۹۴ نوع دیگری از پلی‌استیشن با عنوان پی‌اِس‌ایکس عرضه شد که با بازی‌های سوپر نینتندو سازگار نبود و فقط بازی‌های مبتنی بر سی‌دی رام [CD-ROM] را اجرا می‌نمود. این تصمیمات موجب شد پلی‌استیشن بهترین فروش در بین کنسول‌های نسل خود را داشته باشد و تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۰۸ بالغ بر ۱۰۲ میلیون دستگاه از آن به فروش برسند.

 ابتدا وارد سایت پلی استیشن به آدرس PlayStation.com شوید و سپس در صفحه باز شده منطقه یا Region آمریکا را انتخاب کنید:

سپس وارد قسمت Sign In شوید و یوزنیم و پسورد خود را وارد کنید.در صورتی که تا هم اکنون اقدام به ساختن اکانت پلی استیشن نکرده اید بر روی گزینه Create An Account کلیک کنید و با وارد کردن مشخصات و اطلاعات آمریکا اکانت خود را بسازید.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمای Xbox 360 Slim

 پس از وارد شدن به اکانت در قسمت My Acount وارد شوید و بر روی گزینه Add Wallet Founds کلیک کنید :

 سپس بر روی گزینه ی Use Prepaid Card کلیک کنید تا به صفحه زیر منتقل شوید:

در نهایت کد ۱۲ رقمی خریداری شده از فروشگاه گیفتی را در این بخش وارد کنید تا حساب کاربری شما بر اساس مبلغ وارد شده شارژ شود.

همچنین شما میتوانید جهت ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن از بخش My Account  کنسول پلی استیشن  نیز اقدام کنید.

اگر میخواهید اکانت شما برای ریجن غیر از آمریکا باشد (مثلا انگلیس یا مالزی یا امارات) باید از گیفت کارت مخصوص آن کشور استفاده کنید که البته رایج نیستند .جهت تهیه این گیفت کارت مخصوص سایر ریجن  با پشتیبانی فروشگاه گیفتی تماس حاصل کنید تا کارتی مطمئن و با اسکن معتبر و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

در صورت وجود هرگونه سوال در بخش نظرات مطرح کنید تا پاسخگوی شما باشیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =