نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا ایکس باکس سری X واقعاً داغ می شود؟

در مورد دستگاه های محاسباتی خانگی یک واقعیت ثابت وجود دارد و آن تولید گرما است. هر لپ تاپ ، هر کنسول بازی ویدیویی ، هر رایانه رومیزی و ، اساساً ، هر دستگاه الکترونیکی گرما را ساطع می کند. هر چه قدرت بیشتری داشته باشید ، گرما بیشتری داشته باشید و به خنک کننده بیشتری نیاز داشته باشید تا شرایط را خوب و سرد نگه دارید.

هنگامی که دسته های اولیه کنسول شروع به (RROD) یا Red Ring of Death کرد ، ناشی از گرم شدن بیش از حد ، Xbox 360 روز مارک مایکروسافت کمی ضربه خورد. تجدیدنظرهای بعدی سخت افزار این مسئله را برطرف کرد ، اما از آن زمان تاکنون مسئله اتلاف گرما بیش از کنسول های Xbox است. ایکس باکس وان ، ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس خوشبختانه از مشکلات گرمایشی گسترده ای رنج نمی برند ، اما ممکن است کمی پر سر و صدا شوند ، البته لازم به ذکر است که کمی خوش طعم هم نیستند.

Xbox Series X کاملاً جالب است

با استفاده از یک دوربین تصویربرداری حرارتی ، می توانیم درک کنیم که Xbox Series X تحت چه گرم است. این از پیش نمایش اصلی Xbox Series X در حالت رزولوشن Monster Hunter World را اجرا می کند. در حالت وضوح ، Monster Hunter World به وضوح قفل شده با رزولوشن 1800p دست می یابد و فریم ها را در ثانیه (FPS) به اواسط دهه 50 می رساند. مهم نیست که کجا جعبه را اسکن کرده ایم ، نمی توانیم یک علامت گرما پیدا کنیم که بالاتر از 35C (95F) باشد ، که چشمگیر است.

این مطلب را از دست ندهید   شاسی فلزی داخل دستگاه Xbox One X

در حالت آماده به کار ، متوجه شدیم که ایکس باکس سری X با دمای 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) کار می کند ، یعنی تقریباً همان آمازون اکو من که در پشت سری ایکس باکس ایکس تصویر شده است.

جایی که Xbox Series X کمی گرمتر شد و مطابق با Xbox One X و PS4 Pro ، در بازی هایی بود که برای استفاده بیشتر از سخت افزار طراحی شده بود. تا کنون ، ما فقط به عناوین سازگار با عقب مانند Monster Hunter World دسترسی داشتیم که تا 1800p قفل شده اند و از سیستم کاملاً استفاده نمی کنند. اجرای سری Xbox Gears Tactics بهینه شده داستان دیگری را نشان می دهد.

با اجرای Gears Tactics ، Xbox Series X نسبت به زمانی که عناوین نسل قبلی را اجرا می کند نسبتاً گرمتر شده و در حدود 53 درجه سانتیگراد (126F) قرار دارد. گرمترین نقاط پنل جلو به حدود 45 درجه سانتیگراد (113F) نزدیک شد.

Xbox Series X در مقابل سایر دستگاه ها

وسایل الکترونیکی در پایین پانل موفق شدند به گرمترین نقاط تا 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) برسند که کمی تعجب آور بود.

هیچ ابزار نظارت بر دما برای کنسول های Xbox وجود ندارد ، اما Razer Blade 17 Pro دارای حد متوسط ​​مطابق با بازخوانی برنامه HWMonitor برای رایانه است. این حداقل یک تصویر نسبتاً دقیق از میزان کارکرد داغ این دستگاه ها به ما می دهد.

در کنار ایکس باکس وان ایکس قدیمی و همچنین بازی Monster Hunter World در حالت رزولوشن ، شاهد یک داستان دراماتیک تر هستیم. Xbox Series X نسبت به Xbox One X دارای نرم افزار معادل بسیار سردتر است ، در حالی که نرخ فریم بالاتری را به دست می آورد. Monster Hunter World در حالی که برای حفظ 40FPS تلاش می کند ، در Xbox One X به رزولوشن 1800p دست می یابد. دمای هوا از دریچه های Xbox One X به هرجایی می رسد که تا 56 درجه سانتیگراد (133F) باشد.

این مطلب را از دست ندهید   Xbox چیست

مقایسه Xbox Series X با مدل پایه PlayStation 4 (PS4) نیز داستانی مشابه با Xbox One X است. با اجرای Bloodborne ، منافذ هوای PlayStation 4 در قسمت پشتی تا 59C (140F) رسیده است.

Xbox Series X به اندازه کافی خنک شده است

Xbox Series X با توجه به قدرت بسته بندی آن ، تا جایی که به طور کلی می توانیم بگوییم ، یک وسیله شگفت آور جالب است. این به دور از یک مطالعه علمی است ، اما ارائه یک مرور کلی در مورد میزان گرم شدن دستگاه در مقایسه با سایر سیستم ها مفید است. دریچه بزرگ بالای کنسول ممکن است حجم بیشتری از هوای گرم را نسبت به دستگاه کوچکتر منتشر کند ، اما ، در نهایت ، شما آن هوای گرم را خارج از وسایل الکترونیکی خود می خواهید ، نه داخل.

اگر قرار است PlayStation 5 (PS5) و Xbox Series X مشخصات و عملکرد مشابه کامپیوتر را دنبال کنند ، دلیل آن این است که آنها همچنین برخی از فاکتورهای فرم PC مانند را در این روند بدست می آورند. Xbox Series X و PlayStation 5 دو بزرگترین کنسول بازی ویدیویی هستند که تاکنون ساخته شده اند ، زیرا قوانین ترمودینامیک انتظارات ما را برآورده می کند.

حداقل ، به نظر می رسد که با مشکلات گسترده ی خنک سازی نسل بعدی ما دیگر گول نخواهیم خورد.

Xbox Series X باید در تاریخ 10 نوامبر سال 2020 عرضه شود و با بهترین هدست Xbox One و همچنین بهترین لوازم جانبی Xbox One شما همراه با بیش از 4000 بازی از کتابخانه های Xbox One و Xbox 360 سازگار است.

این مطلب را از دست ندهید   کابلهای برق و درایو نوری Xbox One X

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =