نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع روشن نشدن Xbox . ایکس باکس وان قابل اعتماد است و در اکثر مواقع بدون مشکل کار می کند. با این حال، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که Xbox شما روشن نشود. خوشبختانه، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا Xbox خود را دوباره راه‌اندازی و راه‌اندازی کنید، حتی زمانی که آن را روشن نمی‌کند. در این پست، ما در مورد روش هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید به سرعت و کارآمد ایکس باکس خود را دوباره روشن کنید. بنابراین، به خواندن ادامه دهید تا بفهمید وقتی Xbox one شما روشن نمی شود چه کاری باید انجام دهید.

رفع روشن نشدن Xbox

تعمیر روشن نشدن یک ایکس باکس وان

در این قمست به راحتی ایکس باکس را با روش هاس بسیار آسان تعمیر می نمایید.

مورد 1 مشکلات منبع تغذیه

یکی از رایج ترین دلایلی که ایکس باکس شما روشن نمی شود، مشکلات منبع تغذیه است. با این مشکل، یا یکی از کابل های شما به درستی وصل نشده است، یا ممکن است پریز شما خراب باشد. ما در مورد راه های رفع این مشکل به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

رفع 1 بررسی کابل برق

اولین چیزی که می خواهید بررسی کنید کابل برق است. اطمینان حاصل کنید که کابل برق شما به طور کامل به Xbox شما وصل شده است. اگر به طور ایمن در کنسول شما قرار گرفته است، مطمئن شوید که کابل شما به پریز وصل شده است. اگر کابل برق شما به کنسول و دیوار وصل شده است، باید روشن شود.

رفع 2 بررسی اتصال HDMI

علاوه بر بررسی کابل برق، کابل HDMI خود را نیز بررسی کنید. ایکس باکس وان شما می‌تواند روشن شود، اما اگر کابل HDMI شما به درستی وصل نشده باشد، ممکن است روی مانیتور تلویزیون شما ظاهر نشود. بنابراین، مطمئن شوید که به طور ایمن در Xbox و تلویزیون شما قرار داده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   درایو DVD Xbox 360 S

رفع 3 تغییر پریز دیوار

مشکل دیگری که ممکن است باعث ایجاد مشکل در ایکس باکس شما شود، پریز معیوب است. چیز دیگری مانند شارژر تلفن را به پریز وصل کنید و ببینید برق کار می کند یا خیر. اگر اینطور نیست، باید Xbox خود را به یک پریز برق دیگر وصل کنید.

رفع 4 بازیابی منبع تغذیه داخلی

در نهایت، منبع تغذیه شما ممکن است نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد. اگر ایکس باکس شما به برق وصل است و پریز شما خوب است، اما چراغ سبزی را روی آجر برق خود نمی بینید، این می تواند به این معنی باشد که منبع تغذیه باید بازیابی شود.

می توانید این کار را با جدا کردن کابل برق از پریز و کنسول خود انجام دهید. حداقل ده ثانیه صبر کنید، سپس کابل برق را دوباره به دیوار وصل کنید. باید ببینید منبع تغذیه شما روشن می شود. اگر روشن شد، می توانید کابل برق را دوباره به ایکس باکس خود وصل کنید. پس از آن، Xbox خود را دوباره روشن کنید.

مورد 2 مشکلات کنسول یا کنترلر

کنترلر شما نیز می تواند دلیل روشن نشدن درست Xbox شما باشد. تنظیمات ایکس باکس شما همچنین می تواند با روشن شدن کنسول شما تداخل ایجاد کند.

رفع 1 بررسی کار کردن کنترلر

بسیاری از گیمرها تمایل دارند ایکس باکس خود را با کنترلر خود روشن کنند. اما، اگر کنترلر ایکس باکس شما روشن نمی شود یا خراب می شود، ایکس باکس شما روشن نمی شود. ابتدا، Xbox خود را با دکمه “Power” روشن کنید. اگر می بینید که کنسول شما می تواند روشن شود، به این معنی است که مشکل کنترلر شما است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع کندی دانلود بازی یا برنامه ایکس باکس وان

مطمئن شوید که کنترلر شما برق دارد. اگر بی سیم است، ممکن است لازم باشد باتری ها را تعویض کنید یا آن را شارژ کنید. همچنین می‌توانید دکمه «Power» را روی Xbox خود فشار دهید تا دوباره روشن شود.

رفع 2 بررسی تنظیمات کنسول

اگر می‌توانید Xbox خود را روشن کنید، پیشنهاد می‌کنیم تنظیمات کنسول خود را بررسی کنید. به این ترتیب در آینده با روشن کردن Xbox خود مشکلی نخواهید داشت. می توانید با فشار دادن دکمه “Xbox” روی کنترلر خود به تنظیمات ایکس باکس خود برسید. گاهی اوقات، تنظیمات ایکس باکس شما می تواند مانع از روشن شدن صحیح کنسول شما شود.

تنظیمات برق خود را به طور خاص بررسی کنید. باید مطمئن شوید که تنظیمات Instant-On خاموش است. روشن نگه داشتن ایکس باکس شما را بسیار سریعتر راه اندازی می کند، اما همچنین می تواند در برخی موارد روشن شدن ایکس باکس را سخت تر کند.

بنابراین، پیشنهاد می کنیم این تنظیم را انجام دهید. به جای آن می توانید عملکرد صرفه جویی در انرژی را فعال کنید. علاوه بر این، تنظیمات Auto-Shutdown را بررسی کنید. اگر روشن است، می خواهید آن را خاموش کنید.

با این حال، اگر ایکس باکس شما اصلاً روشن نمی شود، نمی توانید تنظیمات کنسول خود را بررسی کنید و از این روش برای تعمیر ایکس باکس خود استفاده کنید.

رفع 3 چرخه برق Xbox

اگر اصلاحات قبلی هیچ تغییری ایجاد نکرده است، توصیه می‌کنیم Xbox خود را به صورت دستی پاور کنید. به سادگی دکمه “Power” را در Xbox خود فشار دهید. شما باید آن را برای حداقل ده ثانیه نگه دارید. سپس Xbox خود را دوباره روشن کنید. این را چند بار امتحان کنید، زیرا ممکن است چند بار تلاش کنید تا این روش کار کند.

این مطلب را از دست ندهید   کارت WiFi Xbox One X

مورد 3 گرمای بیش از حد

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن Xbox شما می تواند گرما باشد. وقتی Xbox شما به دلیل استفاده بیش از حد یا دمای بالا بیش از حد گرم می شود، این می تواند از روشن شدن کنسول شما جلوگیری کند. گرمای بیش از حد حتی می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی ایکس باکس شما در حین استفاده از آن شود که می تواند یک ناراحتی بزرگ باشد.

رفع 1 تخلیه ایکس باکس وان

برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد ایکس باکس، باید کنسول خود را تخلیه کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز در ایکس باکس شما را پوشش نمی دهد. اگر دریچه هوا پوشیده باشد، هوا نمی تواند از ایکس باکس شما خارج شود. این باعث می شود که بیش از حد گرم شود و روشن نشود.

از شر اشیایی که می توانند Xbox شما را مسدود کنند خلاص شوید. سپس اجازه دهید ایکس باکس شما کمی خنک شود قبل از اینکه دوباره آن را روشن کنید. هنگامی که Xbox شما خنک‌تر شد، آن را با دکمه «Power» روشن کنید.

پیشنهاد مطالعه: تعمیرات رایج ترین مشکلات ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =