نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع 5 مشکل رایج Xbox One

رفع 5 مشکل رایج Xbox One / اگر Xbox One شما دیسکی را نمی خواند، روشن نمی شود یا صداهای عجیبی تولید می کند، شما تنها نیستید. گیمرها گزارش داده‌اند که در Xbox خود با مشکلاتی مواجه هستند، از صداهای خرد کردن تا نصب نشدن بازی‌ها. خبر خوب این است که ما می توانیم به شما کمک کنیم تا سریعاً به بازی بازگردید. در اینجا آنها پنج مشکل رایج Xbox One و رفع آنها را جمع آوری کرده ایم.

رفع 5 مشکل رایج Xbox One

 ایکس باکس وان به روز نمی شود

اگر Xbox One شما به‌روزرسانی نمی‌شود، می‌تواند تقریباً از تمام حالت‌های بازی، حتی بازی‌های تک‌نفره آفلاین جلوگیری کند. در اینجا چهار راه حل ممکن برای بازگرداندن سریع شما به مسیر وجود دارد:

  1. با رفتن به Settings > General > Network settings و انتخاب Test network connection، دوباره بررسی کنید که به اینترنت متصل هستید.
  2. بررسی کنید که آیا سرورهای مایکروسافت خراب هستند یا خیر.
  3. Xbox One خود را از طریق اترنت به وب متصل کنید.
  4. Xbox One خود را خاموش کنید، آن را به مدت 30 ثانیه از برق بکشید، سپس آن را دوباره وصل کرده و روشن کنید.
  5. 2. سنگ زنی دیسک ایکس باکس وان

ایکس باکس وان شما صدای عجیبی دارد؟ این احتمال وجود دارد که این درایو دیسک ایکس باکس وان به دلیل شل بودن چرخ دنده باشد. دیسک های بازی شما را خراش نمی دهد، اما خواندن آنها را غیرممکن می کند. این موضوع به بهترین وجه توسط متخصص تعمیر کنسول بازی مشاهده می شود.

اگر کنسول شما اصلاً دیسک‌ها را نمی‌خواند، راهنمایی برای آن داریم: چرا Xbox One شما دیسک‌ها را نمی‌خواند و چگونه آن را برطرف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازنشانی ایکس باکس وان در یک دقیقه

 ایکس باکس وان روشن نمی شود

اگر ایکس‌باکس وان شما روشن نمی‌شود یا قبل از خاموش شدن برای مدت کوتاهی روشن می‌شود، ممکن است منبع تغذیه معیوب داشته باشد. در این صورت، ممکن است یک نور سوسوزن یا سیاه روی کنسول نیز مشاهده کنید. این مراحل را برای بازگشت به بازی امتحان کنید:

  1. ایکس باکس وان خود را از برق بکشید.
  2. 30 ثانیه صبر کنید.
  3. برای تنظیم مجدد منبع تغذیه داخلی، ایکس باکس وان خود را دوباره به برق وصل کنید.
  4. 4. ایکس باکس وان به طور غیرمنتظره ای خاموش می شود

اگر ایکس باکس وان شما به طور ناگهانی خاموش شود، این مجموعه ای از مشکلات متفاوت از راه اندازی نشدن آن است. ابتدا این دو راه حل را امتحان کنید. اگر هیچ کدام کار نکرد، ممکن است بخواهید منبع تغذیه خود را تعویض کنید.

  1. دریچه ها را تمیز کنید: با استفاده از هوای فشرده و برس نرم. برای مراحل دقیق، راهنمای ما در مورد نحوه تمیز کردن ایمن Xbox One خود را بررسی کنید.
  2. Don’t Turn off Automatically را انتخاب کنید: تنظیماتی وجود دارد که ممکن است دلیل خاموش شدن ناگهانی Xbox شما باشد. به Profile & system > Settings > General > Power mode & startup بروید. در زیر گزینه ها، Turn off after > خودکار خاموش نشود را انتخاب کنید.

بازی ها نصب نمی شوند

اگر ایکس‌باکس وان بازی‌ها را نصب نمی‌کند، ابتدا بررسی کنید که دیسک شما در شرایط خوبی است. اگر هیچ خط و خش قابل مشاهده ای وجود ندارد، بررسی کنید که کنسول شما آخرین به روز رسانی را نصب کرده باشد:

  • به Settings > System > Updates & downloads > Update console بروید.
  • اگر «بروزرسانی کنسول موجود نیست» را می‌بینید، سیستم شما به‌روز است—اگر «به‌روزرسانی کنسول» یا «به‌روزرسانی کنسول موجود است» را می‌بینید، به‌روزرسانی را انتخاب کرده و نصب را شروع کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض پوشش بالایی Xbox One S

اگر دیسک در شرایط خوبی است و کنسول شما قبلاً به روز بود، سعی کنید قبل از قرار دادن دیسک بازی به تنظیمات > عمومی > تنظیمات شبکه و انتخاب Go offline، بازی را به صورت آفلاین نصب کنید. وقتی کارتان تمام شد دوباره به Xbox Live متصل شوید و مشکل باید حل شود.

اگر این مراحل را امتحان کرده‌اید و هنوز به کمک کمی نیاز دارید، ما در حال حاضر هستیم. برای تعمیر در نزدیکترین فروشگاه uBreakiFix توسط Asurion یا Asurion Tech Repair & Solutions برنامه‌ریزی کنید و کارشناسان خبره ما می‌توانند دستگاه شما را در همان روز دوباره راه‌اندازی و راه‌اندازی کنند.

پیشنهاد مطالعه: نحوه رفع مشکل ریستارت تصادفی ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =