نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات ps4 در کدام موارد ضروری است؟

پلی استیشن یک کنسول بازی است که گیمرها علاقه زیادی به آن دارند. اساسا وقتی نام گیم و بازی می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد پلی استیشن است. کار کردن زیاد، مشکلات برق، ضربه خوردن دستگاه، عوامل نرم افزاری و مواردی نظیر اینها زمینه ساز بروز مشکلاتی در این کنسول می شوند. یکی از مشکلاتی که تعمیر پلی استیشن 4 را ضروری می کند، روشن شدن چراغ آبی است که به “خط آبی مرگ” مشهور است.

این مساله نشان می دهد که یکی از قطعات داخلی ps شما معیوب شده و نیاز به بررسی و تعمیر یا حتی تعویض دارد. ps4 یک چراغ چشمک زن قرمز هم دارد که روشن شدنش نشانه چندان خوبی نیست. معمولا چند دقیقه پس از روشن شدن این چراغ، کنسول خاموش می شود و دلیل آن، افزایش حرارت و دما است. تعمیرات ps4 در صورت از کار افتادن و خرابی پورت HDMI هم امری ضروری است. خرابی این خروجی، اتصالات و ارتباطات کنسول با دستگاه هایی مثل تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهد. خرابی دیسک، کمبود حافظه، اجرا نشدن بازی ها، صدور ارورهای مختلف، مشکلات اتصال پلی استیشن به اینترنت و خاموش شدن دستگاه را نیز به فهرست ایرادهای مهم آن اضافه کنید.

اتصال PS4 به تلویزیون قدیمی با تبدیل HDMI به AV

مهم ترین موارد تعمیر پلی استیشن 4

یکی از مهم ترین موارد تعمیر پلی استیشن 4 ، تعمیر دسته های بازی است. شما بدون دسته عملا نمی توانید کاری با کنسول های بازی انجام دهید. به طور کلی فرایند تعمیر دسته بازی ps4 شامل ترمیم و تعویض قطعاتی مثل ذغال دسته، تاچ پد، آنالوگ دسته، دکمه های R  و L  و سر آنالوگ آن می شود. تیم تعمیرات ps4 برای ترمیم دسته، اول پیچ های پشت آن را با پیچ گوشتی مناسب باز می کنند. سپس لبه های دسته را به گونه ای که آسیب نبینند، باز می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن Xbox One

در مرحله بعد، ریبون ( کابل فلت ) جدا می شود و قسمت پشت برد و جای باتری باز می شوند. در گام بعدی تعمیر دسته پلی استیشن 4 سونی ، تکنسین قسمت بالایی برد را باز کرده و بخش های جانبی را جدا می کند. سپس قطعاتی که ذکر کردیم تعویض می شوند و مجددا دسته را می بندند. به این ترتیب، هم دسته ترمیم می شود و هم تعمیر پلی استیشن 4 تکمیل می گردد تا بتوانید مجددا بدون هیچ ایرادی از کنسول بازی سونی خود استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر ps4 در تهران

نمایندگی تعمیر ps4 در تهران یک مجموعه ی همه جانبه و تخصصی است که در زمینه ی تعمیرات پلی استیشن سونی در مدل های مختلف فعالیت می کند. این مرکز که تحت نظر مرکز سخت افزار ایران است، تخصصی ترین سرویس ها را به کاربران ارائه داده و در جهت رفع نیازهای آنها تلاش می کند. تکنسین های مجربی که در این مرکز فعالیت می کنند، مهارت و تجربه بالایی در زمینه رفع مشکلات کنسول های بازی دارند و می توانند این دستگاه را به تخصصی ترین شکل تعمیر نمایند. بهره مندی از اطلاعات و ترفند های تعمیراتی سبب شده تا رفع تمامی مشکلات پلی استیشن 4 و سایر مدل ها در این نمایندگی امکان پذیر باشد. شما عزیزان در صورت مشاهده ی هرگونه ایراد در کنسول مورد استفاده ی خود، می توانید روی تخصص و مهارت تیم کارشناسی نمایندگی تعمیر ps4 در تهران حساب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =