نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پلی استیشن 4 در مقابل ایکس باکس وان

چندین سال از عرضه مایکروسافت ایکس باکس وان و سونی پلی استیشن 4 می گذرد، هر دو سیستم از انواع مختلف قدرتمندتری در چرخه های زندگی خود برخوردار می شوند. اگر این دستگاه ها کافی نباشد، سوییچ جدیدتر خود را به عنوان یک نیروگاه خرده فروشی (حتی اگر یک نیروگاه گرافیکی نباشد) تاسیس کرده است، با قابلیت بازی متصل به تلویزیون مانند کنسول خانگی یا در حال حرکت مانند یک دستی . بیایید ببینیم این سیستم ها چگونه با یکدیگر مقایسه می شوند.

گرافیک

بحث در مورد مشخصات فنی سیستم های بازی احمقانه است، زیرا معماری ها و سیستم عامل های مختلف، همراه با فقدان معیارهای ثابت در مورد آنها، مقایسه مستقیم سخت افزار را بحث می کنند.

عملکرد بازی و قابلیت گرافیکی آن چیزی است که اهمیت دارد و در این حالت پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برابر هستند. بعضی از بازی ها روی یکی کمی بهتر، بازی های دیگر کمی بهتر هستند، اما هر دو به اندازه کافی مشابه هستند و تفاوت های فاحشی بین آنها پیدا نخواهید کرد.

هر دو سونی و مایکروسافت نسخه های پیشرفته با قابلیت 4K از سیستم های بازی خود را منتشر کردند: PS4 Pro و Xbox One X فوق الذکر.

آنها به طور قابل توجهی قدرتمند تر از مدل های اصلی هستند و قادر به رسیدن به وضوح 4K با دامنه دینامیکی بالا (HDR) هستند، زیرا همه بازی ها حتی اگر تلویزیون 4K داشته باشید 4K نمی شوند و غالباً شاهد یک رزولوشن ارائه شده با رزولوشن 1080p تا 4K هستید که پس از تبدیل به 4K تبدیل می شود.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک  Xbox One S

کنترل ها

برای انجام بازی ها به یک گیم پد خوب نیاز دارید و هر دو ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 دارای این کنترل ها هستند. گیم پد ایکس باکس وان نسخه کمی به روز شده در کنترلر ایکس باکس 360 است، دارای دکمه های احساس و تریگ گردتری است که بازخورد نیروی فردی را ارائه می دهد.

 DualShock 4، گیم پد PS4، یک کنترلر کاملاً تعمیرات اساسی است که بهترین قسمت های DualShock 3 را نگه می دارد و بدترین ها را برطرف می کند.

چوب های آنالوگ احساس بهتری دارند، محرک ها پاسخگو تر هستند و کنترلر فقط احساس زیبایی در دست می کند. این گوشی حتی از یک بلندگوی داخلی و یک صفحه لمسی بالقوه مفید در وسط برخوردار است.

گیم پد Xbox One نیز با اتصال بلوتوث و سازگاری آسان با رایانه های شخصی بسیار عالی است. آزمایشگاه Xbox Design همچنین به شما امکان می دهد کنترلر Xbox One دلخواه خود را از انواع رنگ ها و الگوها بسازید، سونی آنها را ارائه نمی دهد.

بازی ها

بزرگترین بازی های ناشران شخص ثالث مانند EA و Activision تقریباً همه برنامه های کراس پلتفرم هستند، بنابراین نتیجه می گیرد که منحصر به فردها بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرند.

بازی های ساخته شده توسط سونی احتمالاً فقط در PS4 ارائه می شوند. بازی های ساخته شده توسط مایکروسافت احتمالاً فقط در Xbox One ارائه می شوند.

البته، در دسترس بودن ویندوز 10 برای تقریباً همه نسخه های مهم مایکروسافت به این معنی است که در صورت تمایل می توانید اکثر انحصاری های بزرگ Xbox One را بر روی رایانه شخصی خود بازی کنید، در حالی که انحصاری های PS4 کاملاً فقط برای PS4 باقی می مانند.

این مطلب را از دست ندهید   منبع تغذیه درایو DVD Xbox 360 Slim

این به سونی امتیاز می دهد، اما مزیتی برای مصرف کنندگان ندارد. انحصار پذیری فقط محدودیت ایجاد می کند و به غیر از ناشر و تولید کننده، تجربه را برای کسی بهبود نمی بخشد.

در حال حاضر، PS4 دارای کتابخانه انحصاری بهتری در بین این دو است، البته این امر به سلیقه شما بستگی دارد. بازی های خارق العاده ای مانند God of War، Spider-Man و Tetris Effect سال گذشته در PS4 (و فقط PS4) همراه با چندین انحصاری عالی کنسول دیگر از زمان راه اندازی مانند Bloodbourne، Horizon: Zero Dawn و Before Dawn منتشر شدند.

ویژگی های رسانه

Xbox One S و PlayStation 4 می توانند فیلم های Blu-ray را پخش کنند و به انواع سرویس های پخش آنلاین مانند Netflix و Hulu Plus دسترسی پیدا کنند.

Xbox One S با ادغام تلویزیون و پخش Ultra HD Blu-ray دو مرحله اضافی را طی می کند. عبور از طریق HDMI به شما امکان می دهد جعبه کابل یا ماهواره خود را از طریق سیستم اجرا کنید، اگرچه بدون Kinect به یک بلستر مادون قرمز شخص ثالث برای کنترل آن نیاز دارید.

این تلویزیون زنده را از طریق ارائه دهنده کابل یا ماهواره در سیستم منوی Xbox One قرار می دهد. همچنین می توانید با استفاده از تیونر USB شخص ثالث تلویزیون هوایی اضافه کنید.

راهنمای برنامه OneGuide هم تلویزیون زنده و هم محتوای موجود در سرویس هایی مانند Hulu Plus و Machinima را نشان می دهد که به شما امکان کنترل کامل تماشا را می دهد و حتی می توانید از نمایش تقسیم صفحه نمایش آنچه در تلویزیون است هنگام پخش بازی مورد علاقه خود لذت ببرید یا به لطف ویژگی Snap Xbox One، وب را مرور کنید.

این مطلب را از دست ندهید   داغی ایکس باکس سری X

اگر این کافی نیست، Xbox One S می تواند دیسک های Blu-ray Ultra HD را پخش کند، به این معنی که می توانید فیلم های 4K HDR را از طریق رسانه های فیزیکی تماشا کنید. عجیب است که سونی این ویژگی را به PS4 Pro اضافه نکرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =