نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قطع شدن مداوم کنترلر . در دنیای بازی های کنسولی، ایکس باکس یک دستگاه اصلی است. در حال حاضر، کنسول بازی ایکس باکس در نسل چهارم خود، یک تجربه بازی برتر را ارائه می دهد. طراحی کنترلر در اصل یک کنترلر سیمی بود، طراحی و عملکرد کنترلر ایکس باکس در طول سال ها تکامل یافت. امروزه، از آنجایی که همه چیز بی سیم است، حتی کنترلر Xbox نیز بی سیم است. مشکل چندین دستگاه بی سیم اتصال پایدار است.ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این راهنما، ما برخی از دلایل احتمالی را مشاهده خواهیم کرد که چرا کنترلر Xbox شما همچنان قطع می شود. پس از آن، ما به چند روش ساده عیب یابی برای جلوگیری از قطع شدن کنترلر Xbox شما نگاهی خواهیم انداخت.

قطع شدن مداوم کنترلر

علت قطع شدن مداوم کنترلر ایکس باکس

ایکس باکس مجموعه ای از کنسول های بازی مایکروسافت است. کنسول را به تلویزیون یا مانیتور وصل کنید. بازی ها را با استفاده از شبکه ایکس باکس (قبلاً ایکس باکس لایو) دانلود کنید. بازی ها را با استفاده از کنترلر Xbox شروع کنید. به همین سادگی است. در طول سال ها، مایکروسافت به تدریج طراحی و عملکرد کنسول اصلی و همچنین کنترلر را بهبود بخشید.

در مورد کنترلر، کنترلر اصلی Xbox از یک اتصال سیمی استفاده می کند. کنترلر Xbox 360 به دو صورت سیمی و بی سیم در دسترس بود. با شروع با Xbox One، مایکروسافت بر روی کنترلر بی سیم با قابلیت اتصال آن با استفاده از کابل USB تمرکز کرد.

مایکروسافت در ابتدا از پروتکل خود برای اتصال بی سیم بین کنسول ایکس باکس و کنترلر استفاده می کرد. اما با شروع نسخه های بعدی کنترلر Xbox One، پشتیبانی از بلوتوث را نیز اضافه کرد.

این مطلب را از دست ندهید   روش های رفع گرمای بیش از حد ایکس باکس وان

اکنون، برای پاسخ به این سوال “چرا کنترلر ایکس باکس من به طور مکرر قطع می شود”، برخی از دلایل احتمالی را بررسی می کنیم.

  • باتری های کنترلر تمام شده (یا کم است)
  • فاصله بین کنترلر و کنسول بیشتر است
  • سیستم عامل Xbox Controller به روز نیست
  • درایور کنترلر Xbox را به روز کنید

اینها چند دلیل متداول هستند که چرا کنترلر Xbox به طور مداوم از کنسول (یا رایانه شخصی) قطع می شود. ممکن است دلایل دیگری مانند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری، کنترلرهای آسیب دیده و غیره وجود داشته باشد.

شارژ یا تعویض باتری کنترلر Xbox

بسته به نسخه کنترلی که دارید، یا یک باتری AA یا یک باتری قابل شارژ داخلی خواهد داشت. Xbox وضعیت شارژ باتری Xbox Controller را در صفحه اصلی نمایش می دهد. همچنین یک نشانگر باتری روی خود کنترلر وجود دارد. وضعیت شارژ باتری را بررسی کنید و اگر باتری قابل شارژ است آن را شارژ کنید یا اگر باتری AA هستند آنها را تعویض کنید.

به روز کردن سیستم عامل Xbox Controller

مایکروسافت به‌روزرسانی‌های منظم کنترلرهای ایکس‌باکس را برای بهبود عملکرد خود منتشر می‌کند. اما اگر کنترلر شما با سیستم عامل قدیمی کار می کند، این احتمال وجود دارد که به طور مداوم قطع شود.

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که سیستم عامل کنترلر را به روز کنید. کنترلر Xbox را با استفاده از کابل USB (میکرو USB یا نوع C، بسته به نوع کنترلی که دارید) به کنسول متصل کنید.

اکنون کنسول Xbox را روشن کرده و وارد شبکه Xbox شوید. دکمه “Xbox” را روی کنترلر فشار دهید و به “Profile & system” بروید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه کار Xbox Live

در «تنظیمات» به گزینه «دستگاه‌ها و اتصالات» بروید. از پنل سمت راست روی صفحه، گزینه “Accessories” را انتخاب کنید. کنترلر روی صفحه را انتخاب کنید و در صورت وجود به روز رسانی، به به روز رسانی ادامه دهید.

از طرف دیگر، می توانید سیستم عامل Xbox Controller را از یک دستگاه ویندوز به روز کنید. برای این کار، باید «برنامه لوازم جانبی ایکس باکس» را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.

کنترلر Xbox را با استفاده از کابل USB به رایانه شخصی متصل کنید و برنامه را باز کنید. به طور خودکار کنترلر را شناسایی می کند.

اکنون منوی سه نقطه را درست در زیر دکمه پیکربندی فشار دهید. در سمت چپ، می توانید نسخه سیستم عامل Xbox Controller را مشاهده کنید. همچنین هر به روز رسانی موجود را نشان می دهد. اگر به روز رسانی وجود دارد، آن را اعمال کنید و منتظر بمانید تا به روز رسانی سیستم عامل تمام شود.

به روز کردن کنسول ایکس باکس

درست است. اگر نرم افزار ایکس باکس شما قدیمی است، این احتمال وجود دارد که کنترلر ایکس باکس شما همچنان قطع شود.

برای به روز رسانی کنسول خود، آن را روشن کنید و دکمه Xbox را روی کنترلر فشار دهید. اکنون به «Profile & system» رفته و «Settings» را انتخاب کنید.

“System” را از پانل سمت چپ انتخاب کنید و سپس “Updates” را در پانل سمت راست انتخاب کنید. این به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و در صورت وجود، فوراً آنها را اعمال کنید.

پیشنهاد مطالعه: علت روشن نشدن ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =