نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ارتقای عملکرد بازی XBOX ONE

ارتقای عملکرد بازی XBOX ONE / می‌توانیم آزار و اذیت ناشی از اشکال در عملکرد روان بازی را تصور کنیم. وقتی ایکس باکس کنسول بازی شماست و عملکرد آن به هر دلیلی پایین است، مطمئناً از این بابت ناراحت هستید. آیا ایکس باکس شما اخیرا هنگ کرده است؟ آیا بارگذاری Xbox زمان زیادی می برد؟ اگر این اتفاق می افتد، باید آرام باشید زیرا این مقاله به شما توضیح می دهد که چگونه Xbox One را روان تر و سریع تر کنید.

ارتقای عملکرد بازی XBOX ONE

پاک کردن حافظه پنهان

پاک کردن کش اولیه و ضروری برای حفظ عملکرد ایکس باکس شما بسیار مهم است. هنگامی که به بازی‌ها در ایکس‌باکس خود ادامه می‌دهید، تکه‌های اطلاعات در سیستم ذخیره می‌شوند و در نهایت منجر به مسدود شدن آن‌ها می‌شوند. برای پاک کردن کش از ایکس باکس، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • پیشرفت خود را در بازی ذخیره کنید و بازی را برای مدتی متوقف کنید.
  • دکمه پاور موجود در کنسول را حدود 10 ثانیه نگه دارید و آن را خاموش کنید.
  • سیم برق را بردارید.
  • حدود 30 ثانیه صبر کنید و با وصل کردن سیم برق، کنسول را دوباره راه اندازی کنید.

این فرآیند به اندازه کافی خوب است تا از دست حافظه نهان ایکس باکس وان خلاص شوید و عملکرد ایکس باکس وان را تا حد مشخصی بهبود بخشد. به یاد داشته باشید که اگر Xbox One شما اورجینال با آجر برقی خارجی است، می‌توانید منتظر بمانید تا نور به رنگ نارنجی درآید. برای پاک کردن کش، می توانید از نرم افزار پاک کننده کامپیوتر برای ویندوز استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   درایو DVD Xbox 360 S

 حذف فایل های استفاده نشده

برای کار بهتر هارد دیسک لازم است فایل های بی فایده را از ایکس باکس وان خود حذف کنید. بدانید که هر زمان که چیزی را در Xbox خود جستجو می کنید، همه چیز موجود در سیستم را جستجو می کند. اما این مرحله خاص عملکرد سیستم را به تاخیر می اندازد.

مطمئن شوید که پروفایل های بازی قدیمی موجود را که نیازی به آنها نیست حذف کرده اید. برای انجام این کار به تنظیمات بروید و “حذف حساب ها” را انتخاب کنید. همچنین، با رفتن به تنظیمات و انتخاب «پاک کردن کش محلی بازی»، کش بازی محلی را حذف کنید.

 SSD را ارتقا دهید

اگر بودجه و جیب شما به شما اجازه می دهد، به سرمایه گذاری در یک درایو حالت جامد فکر کنید که ممکن است نه تنها عملکرد بازی شما را بهبود بخشد، بلکه خطاهای ناشی از فضای کم در درایو را نیز حذف کند.

 تنظیمات اتصال WIFI را بررسی کنید

اگر چه اتصال سیمی یک ایده عالی برای اجرای بهتر بازی های ایکس باکس وان است، اگر این امکان وجود ندارد، پس نزدیک نگه داشتن ایکس باکس وان به روتر وای فای خود ایده بهتری است. معمولاً ما از روترهای WiFi برای چندین دستگاه استفاده می کنیم و به همین دلیل است که باید Xbox را به باند شبکه بهتر و سایر دستگاه ها را از طریق تنظیمات به باند کمتر متصل کنید. مقدار خوبی از گیگاهرتز فقط برای Xbox One ارائه می شود.

 حذف گرد و غبار داغ

یکی از ساده ترین راه ها برای خلاص شدن از عملکرد کند، اجازه دادن به تهویه به عنوان یک فرآیند است. بنابراین باید مطمئن شویم که گرد و غبار داغ به درستی حذف شده است. مهم نیست که کابینت شما چقدر زیبا و شیک است، درهای شما باید برای فرآیند تهویه روان باز شوند. به یاد داشته باشید که هنگامی که گرمای بیش از حد در ایکس باکس وان شما وجود دارد، نمی تواند گرافیک را به درستی و همچنین داده ها را اجرا کند. نکته دیگر برای حفظ و نگهداری سیستم به خوبی حفظ تمیزی کنسول Xbox است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دریچه پایین Xbox 360

تداخل بی سیم را کاهش دهید

ممکن است تداخل فعال یا غیرفعال وجود داشته باشد که سرعت سیگنال و کیفیت عملکرد بازی را آزار دهد. با حذف هر گونه دستگاه الکترونیکی بین Xbox One و همچنین روتر بی سیم، باید تداخلات احتمالی را به حداقل برسانید. حتی می‌توانید این کار را با تصور یک خط دید مستقیم از روتر و ایکس‌باکس وان انجام دهید و تعداد تداخل‌هایی مانند میز، تخت، لامپ یا مبل را به حداقل برسانید.

 درایورهای بی سیم را به روز کنید

معمولاً، ارائه‌دهندگان روتر به‌روزرسانی‌هایی ارائه می‌کنند که می‌توانند چندین مشکل مانند عملکرد کند، قطع شدن اتصالات، بی‌ثباتی یا مسائل امنیتی را حل کنند. لازم است که درایورهای بی سیم را به موقع و در زمانی که انتظار می رود به روز رسانی شود، به روز کنید. شما می توانید این به روز رسانی های سیستم عامل را دانلود کرده و خودتان نصب کنید. دستگاه ویندوز 10 شما باید مستقیماً با استفاده از کابل اترنت به روتر متصل شود تا بتوانید فایل سیستم عامل جدید را مستقیماً در روتر آپلود کنید.

جلوگیری از ترافیک اینترنت از دستگاه WINDOWS 10

هنگامی که مرورگر خود را برای مدت طولانی باز نگه می دارید، می تواند باعث ایجاد وقفه در ترافیک شود. حتی زمانی که مرورگر در پس‌زمینه باز می‌شود، ممکن است این اتفاق بیفتد. بنابراین باید تمام پنجره های غیر ضروری مرورگر را در حین پخش جریانی بازی ها ببندید.

مطلب پیشنهادی: نحوه رفع کندی دانلود بازی یا برنامه ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =