نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازی در Xbox One

در دنیای فناوری، هشت سال گذشته است. طی هشت سال، شاهد ظهور سیستم عامل اندروید آیفون و گوگل، ایجاد Twitter و رشد چشمگیر بازی در فیس بوک و موبایل بوده ایم. هشت سال به طول انجامیده است که مایکروسافت در موفقیت کنسول Xbox 360 خود حرکت کرد و اکنون فقط یک جانشین افزایش یافته است. پس از جذابیت فراوان ایکس باکس 360، به لطف چشم انداز این شرکت از یک اتاق نشیمن متحد سرگرمی، ایکس باکس وان فرصتی برای پذیرش به همان اندازه گسترده ای پیدا می کند.

جعبه گشایی Xbox One

اولین چیزی که در مورد Xbox One مشاهده خواهید کرد بزرگ بودن آن است. بیرون کشیدن مستطیل عظیم از جعبه آن احساس قابل اعتمادی برای وحشی بودن این کنسول به شما می دهد. این وزن ممکن است فقط یک پوند بیشتر از پلی استیشن 4 باشد، اما مطمئناً یک مرکز سرگرمی را با قاب بزرگ و بلوکی اش پر می کند.

طراحی نیمه مات / براق هم از گذشته و هم از آینده خارج شده است. سخت است که تصمیم بگیرید این کنسول یکپارچهسازی با سیستم عامل باشد، یا آنقدر یکپارچه است که برای آینده جذاب باشد.

اندازه بزرگ به معنای یک پیشرفت بزرگ نسبت به Xbox 360 است Xbox One تقریباً ساکت است. اگر X درخشان روی کیس آن نبود، فراموش کردن روشن بودن دستگاه آسان نبود.

قسمت جلوی کنسول بسیار کم است، با قدرت گریزناپذیر و دکمه های eject. در حالی که تمام درگاه های Xbox One در قسمت عقب پنهان هستند، یک درگاه USB با دسترسی آسان برای هدفون یا یک کنترل کننده سیمی وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش گام به گام و تصویری تعمیر دسته ایکس باکس ۳۶۰ xbox

کنترل کننده

چگونه می توانید چیزی را که تقریباً کامل است بهبود ببخشید؟ این چالش هنگام بروزرسانی مدل کنترل کننده Xbox 360 بود، که به عنوان بهترین در بازی مورد تقدیر است. تغییرات اندک کنترلر Xbox One برای ارائه تجربه راحت تر، مسافت بیشتری را طی می کند.

این کنترلر به لطف حذف بسته باتری ناخوشایند از مدل Xbox 360، از لمس نرم تر است و دارای پانل عقب آیرودینامیکی بیشتری است. دسته های انگشتی دستشان بهبود یافته است و همه دکمه های دیگر براق هستند.

پد جهت دار جدید بدون لزج بودن بیان می شود و محرک ها مقاومت بسیار خوبی را ایجاد می کنند. این کنترل کننده اکنون دارای بازخورد واضحی و واضح در محرک ها و ضربه گیرها است و تجربه ای لطیف را ارائه می دهد که گیم پلی بازی را کمی جالب تر می کند.

تنها ویژگی مورد علاقه دکمه های جدید “Menu” و “View” نبودند که عملکردهای “Start” و “Select” را داشتند. آنها کوچک و فرورفتگی هستند و از دست دادن آنها در گرمای بازی تقریباً آسان است.

رابط Xbox

رابط Xbox در طول سالها بسیار پیشرفت کرده است. طرح کنسول قدیمی ممکن است برای بازیکنان فعلی کاملاً ناآشنا باشد. آنچه در One می بینیم نباید متعجب صاحبان فعلی Xbox 360 باشد، اما به طور قابل توجهی تمیز شده است.

برخلاف برگه های گزینه های بی پایان، داشبورد Xbox One فقط دارای سه بخش قابل مشاهده است. این مرکز برنامه ها، بازی ها و منوهای اخیراً استفاده شده را به همراه ثابت هایی مانند نمایه گیمر و منوی My Games and Apps نشان می دهد. با پیمایش به سمت راست، فروشگاه کاملاً آشکار به بازی ها، فیلم ها، تلویزیون و برنامه ها نشان داده می شود.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه eject DVD player Xbox 360

بخش سوم، درست در سمت چپ منوی اصلی، بیشترین کاربرد را دارد. در پین ها، بازیکنان می توانند تقریباً 25 مورد از هر چیزی را که در کنسول قرار دارد، بچسبانند. می توانید برنامه ها و بازی ها را پین کنید، اما می توانید نمایش هایی را از داخل Hulu یا FoxNow یا آلبوم های سرویس پخش جریانی Xbox Music یا یک صفحه وب از Internet Explorer را پین کنید.

این بزرگترین نقطه درد کنسول را حل می کند: فقط برای یافتن آنچه می خواهید، باید در چندین لایه منو غوطه ور شوید. این پین ها، به همراه ظاهر داشبورد شما، می توانند با شما به کنسول های دوستان سفر کنند، یا در برنامه موبایل Xbox SmartGlass کاملاً منعکس شده ظاهر می شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =