نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین لوازم جانبی Xbox One در سال 2020 (سازگار با یک X & One S)

چه Xbox One S با تمرکز بر رسانه های 4K و چه نیروگاه های بازی با کیفیت 4K Xbox One X داشته باشید ، به احتمال زیاد به لوازم جانبی نیاز خواهید داشت. برخی از لوازم جانبی ضروری شامل پایه های عمودی ، شارژرهای باتری برای کنترل کننده ها و سایر موارد است. ما لیستی از بهترین های موجود را گردآوری کرده ایم.

کنترل صدا:

اکنون می توانید کنسول Xbox خود را با استفاده از دستورات صوتی از طریق بلندگوی Amazon Echo کنترل کنید. کم هزینه ترین دستگاه های Echo بسیار مقرون به صرفه هستند و در حال حاضر گسترده ترین پشتیبانی از دستگاه ها و خدمات متصل را دارند. مقرون به صرفه ترین دستگاه اکو نقطه اکو است.

کنترل کننده های اضافی:

Phantom Magenta Xbox Controller

یکی از بهترین کنترل کننده های یدکی Xbox که پول می تواند خریداری کند ، بدون شک ، کنترلر شفاف و شبح وار Phantom Magenta Xbox Controller است. این کنترل کننده های بلوتوث هم در Xbox One و هم در کامپیوتر قابل استفاده هستند و از این طریق آنها را به یک گزینه کنترل کننده اضافی همه کاره تبدیل می کند.

کنترل کننده مقرون به صرفه:

اگر فهمیدید که Player 2 نیازی به زنگ و سوت ندارد ، می توانید یک کنترلر استاندارد Xbox One با قیمت مناسب تر انتخاب کنید. جدیدترین مدل ها همچنین دارای بلوتوث برای Xbox One و PC هستند و اگر بی سیم مورد علاقه شما نیست ، می توانید از طریق کابل USB به آنها متصل شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کیس فوقانی Xbox 360

ارتقا کنترل کننده Xbox:

Bionik Quickshot با بودجه ای مقرون به صرفه تر ، چندین ویژگی عالی از Xbox One Elite Controller اضافه می کند. قطعات سفارشی را می توان به راحتی در هر کنترل کننده کنونی Xbox One جا داد ، قفل های ماشه ای برای شلیک سریعتر و دسته های لاستیکی برای احساس ارگونومیک اضافه کرد.

ماوس و کلیدها:

Razer Turret یک صفحه کلید و موس بی سیم بد (اما گران) است که برای Xbox One طراحی شده است. با توجه به اینکه ایکس باکس اکنون قادر به پشتیبانی از دوازده بازی از طریق ماوس و صفحه کلید است ، کسانی که دقت بیشتری در موس در بازی هایی دارند ، باید این محصول را مورد توجه جدی قرار دهند.

Hori Racing Wheel Overdrive:

روشی فوق العاده مقرون به صرفه برای داشتن تجربه ای غوطه ورتر و لذت بخش در بازی های اتومبیلرانی Xbox One ، چرخ مسابقه Hori Overdrive تمام زنگ ها و سوت ها را ندارد ، اما کاملاً محکم است.

3.3/5 (3 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =