نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین هدست Xbox One 2020

ما در این قمست تمرکز ویژه ای بر روی پوشش و آزمایش بهترین هدست های Xbox One (و همچنین بهترین هدست های Xbox Series X، Series S) داریم. بهترین هدست های Xbox One نیز در ده ها مورد استفاده گسترش می یابد. این که آیا شما یک خالق محتوا هستید، شخصی که به سادگی یک تجربه بازی همه جانبه می خواهد، خرید بهترین هدست Xbox One برای فرزند شما یا کسی که می خواهد تاکتیک خوبی داشته باشد، این لیست باید شما را پوشش دهد. ما لیستی از بهترین هدست های Xbox One را که آزمایش کرده ایم برای بهترین سناریوهای مختلف کاربران، آماده کرده ایم.

توجه: همه هدست های ذکر شده در اینجا بر روی همه کنسول های Xbox One و کنسول های نسل بعدی Xbox مانند Xbox Series X و Xbox Series S کار می کنند، یا از طریق کابل های 3.5 میلی متری، سیگنال اختصاصی Xbox Wireless یا از طریق به روزرسانی سیستم عامل PC USB در آینده.

بهترین هدست Xbox One 2020

  • LucidSound LS35X – بهترین به طور کلی: منظره صوتی عالی، قابلیت انعطاف پذیری بی سیم فوق العاده، راحتی در سطح بعدی، عمر باتری بی پایان و طراحی خیره کننده.
  • Astro A50 – بهترین حق بیمه: هدست Astro A50 با یک پایه شارژ مغناطیسی، راحتی جذاب و صدای بی سیم عالی، از طراحی و راحتی بسیار شگفت انگیز است.
  • Turtle Beach Elite Atlas – بهترین سیم کشی: اگر به یک هدست بی سیم علاقه ندارید، Turtle Beach Elite Atlas از صدای بلوری، طراحی زیبا و براق برای اولین بار و کیفیت ساخت مستحکم برخوردار است.
  • HyperX CloudX – بهترین ارزش: اگر فقط یک هدست بی معنی و بدون مزاحمت می خواهید، HyperX CloudX گزینه خوبی برای کسانی است که بودجه زیادی دارند و بسیار بالاتر از قیمت آن است.
  • SteelSeries Arctis 9X – بهترین مورد با بلوتوث: اگر هدستی می خواهید که بتواند همزمان بی سیم Xbox و بلوتوث را برای مخلوط کردن تماس ها، گفتگوی صوتی یا سایر صدا ها انجام دهد، SteelSeries 9X بهترین دسته است.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب بالای Xbox One X

بهترین هدست مخصوص بازی Xbox کدام است؟

یک هدست عالی اغلب می تواند غوطه ور شدن شما را ارتقا دهد و یا حتی یک مزیت رقابتی به شما بدهد. همه چیز به آنچه می خواهید به دست بیاورید و اولویت های شما بستگی دارد، زیرا همه هدست ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

برای اکثر افراد، LucidSound LS35X با داشتن یک سیگنال بی سیم جامد سنگی، گوش های شفاف ژل مایع خنک کننده و صدای شفاف، بهترین در بین همه جهان است. SteelSeries Arctis 9X بسیار عالی نیز گزینه بسیار مناسبی است و گرچه کمی گران تر است، اما برای قابلیت انعطاف پذیری بیشتر می تواند دستگاه بلوتوث را در کنار سیگنال بی سیم Xbox شما مخلوط کند. اگر می خواهید با داشتن بارانداز فوق العاده حق بیمه، Astro A50 برای شما مناسب است، در حالی که بازیکنان با بودجه بیشتر نمی توانند با هدست سیمی HyperX CloudX آزمایش شده، که دارای صدای پررونق است، اشتباه کنند. و طراحی فوق العاده قوی و کیفیت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =