نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایکس باکس وان . در میان تمام دستگاه‌های مختلفی که ما تعمیر می‌کنیم، چیز عجیبی در مورد کنسول‌های بازی وجود دارد. هم با Xbox One و هم در PS4، مجموعه‌ای از شاید 4 یا 5 مشکل برای هر کدام اتفاق می‌افتد، و به ندرت هیچ مشکلی خارج از این وجود دارد. بر این اساس، ما می خواستیم توضیح مفیدی در مورد هر موضوع و بهترین راه برای جلوگیری از بروز آن برای کنسول شما ارائه دهیم!

ایکس باکس وان

علت روشن نشدن کنسول ایکس باکس وان

اگر دکمه روشن/خاموش را روی کنسول خود فشار دهید و صداهایی ایجاد می‌کند، به نظر می‌رسد که در حال روشن شدن است، اما به سادگی در صفحه اصلی بوت نمی‌شود، ممکن است مشکل از هارد دیسک باشد. در این صورت، هارد دیسک به سادگی باید تعویض شود و سیستم عامل کنسول ها دوباره روی آن نصب شود. شایع ترین دلایل ایجاد این مشکل ناشی از ساییدگی و پارگی کلی، هرگونه حرکت کنسول در حین روشن بودن یا روشن ماندن کنسول برای مدت زمان طولانی است.

کار نکردن پورت HDMI

این مشکلی است که در همه کنسول ها رخ می دهد، اما در PS4 بیش از هر کنسول دیگری رایج است. اساساً پورت HDMI در پشت کنسول به راحتی می تواند آسیب ببیند یا از برد کنسول جدا شود. اگر با این مشکل مواجه شدید، باید پورت کنسول را تعویض کنید یا پورت موجود را مجدداً روی برد قرار دهید. این مشکل ممکن است در صورت استفاده زیاد از پورت (کنسول به طور مکرر جابه‌جا یا جابه‌جا شود)، کنسول افتاده باشد یا موقعیت کابل HDMI فشار بیشتری بر پورت وارد کند.

این مطلب را از دست ندهید   شاسی فلزی داخل دستگاه Xbox One X

کار نکردن دیسک درایو

این مشکل در واقع می تواند یکی از سخت ترین تعمیرات کنسول باشد، بنابراین مهم است که در صورت امکان از این مشکل اجتناب کنید. اساساً اگر کنسول شما دیسک بازی یا دیسک دیگری را که می‌تواند مشکلی در درایو باشد بارگذاری و وارد نمی‌کند. به غیر از دلایل واضح (دو دیسک، سکه، و غیره، قرار داده شده در داخل)، توقف بازی ها برای مدت طولانی می تواند تأثیر منفی بر درایو دیسک داشته باشد.

عدم نمایش در تلویزیون

به غیر از مشکل پورت HDMI، این مشکل می تواند ناشی از مشکل تراشه GPU روی برد کنسول باشد که در همه کنسول ها کاملاً رایج است. این مشکل باید توسط تیم فنی ما بررسی شود و عموماً ناشی از گرمای بیش از حد تولید شده است. نگه داشتن کنسول در اتاقی با تهویه مناسب، استفاده نکردن از آن برای مدت زمان طولانی و اطمینان از مسدود نشدن فن و دریچه ها با گرد و غبار، همه راه هایی برای جلوگیری از این مشکل هستند.

بدون برق بودن ایکس باکس وان

در نهایت، گاهی اوقات کنسول ها به سادگی مرده هستند و روشن نمی شوند. گاهی اوقات ممکن است مشکلی در PSU (واحد منبع تغذیه) ایجاد شود که ممکن است در کنسول از کار بیفتد و باید تعویض شود. متأسفانه، این مشکل کاملاً تصادفی است، بنابراین کار زیادی برای کاهش این مشکل برای شما وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر نور نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =