نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال ایرپاد به ایکس باکس وان . AirPods بسیار کاربردی هستند و ممکن است بخواهید آن را به Xbox One خود وصل کنید. هنگامی که با استفاده از Xbox خود بازی می کنید، خلاص شدن از گره خوردن سیم هایی که همراه با هدفون های بازی ارائه می شوند بسیار راحت است. AirPods می تواند با هر نسخه بلوتوث کار کند. متاسفانه ایکس باکس از انتقال صدا از طریق بلوتوث پشتیبانی نمی کند. بنابراین، AirPods مستقیماً با Xbox کار نمی کند. شما باید این مشکل را حل کنید. در زیر پنج مرحله برای کمک به شما در اتصال AirPods به Xbox One آورده شده است.

اتصال ایرپاد به ایکس باکس وان

دانلود برنامه Xbox در دستگاه و اتصال ایرپاد به ایکس باکس وان

ایکس باکس شما را می توان از طریق دستگاه های خارجی مانند گوشی هوشمند، آی پد و غیره مدیریت و پیکربندی کرد. می توانید این کار را با استفاده از برنامه Xbox One انجام دهید. این برنامه دارای ویژگی خاصی به نام “ارتباط با دوستان” است. از این ویژگی می توان برای فعال کردن اتصال AirPod به Xbox خود استفاده کرد.

برای شروع، باید برنامه Xbox را دانلود کنید. با وارد کردن اطلاعات کاربری خود به حساب مایکروسافت خود وارد شوید. در صورتی که اعتباری که وارد کرده اید شناسایی نشود، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. خود برنامه شما را از طریق فرآیند تنظیم حسابتان راهنمایی می کند. باید کنسول خود را اضافه کنید و آن را با این حساب تازه ایجاد شده پیوند دهید. در قسمت سمت راست بالای صفحه اصلی، گزینه ای برای اضافه کردن کنسول خود پیدا خواهید کرد.

قبل از اینکه روی گزینه کلیک کنید، باید Xbox خود را روشن کنید. همچنین باید به حساب کاربری مایکروسافتی که در کنسول خود ایجاد کرده اید وارد شوید. در کنسول خود پیامی دریافت خواهید کرد. برای تنظیم اتصال بر روی Enable کلیک کنید.

جفت کردن AirPods خود با دستگاه همراه

AirPods شما در واقع باید با دستگاهی که برنامه Xbox را روی آن نصب کرده اید جفت شود. اگر ایرپادهای جدیدی دارید که قبلاً با دستگاه شما جفت نشده اند، ابتدا باید آن را جفت کنید. صدای زنگ به شما اطلاع می‌دهد که AirPods جفت شده‌اند و می‌توانید استفاده از آنها را با Xbox خود شروع کنید.

روشن کردن Xbox خود

برای شروع بازی، Xbox خود را روشن کنید. اگر قبلاً در یک چت گروهی بودید، ممکن است مجبور شوید آن را ترک کرده و با استفاده از برنامه Xbox دوباره به آن بپیوندید تا بتوانید از AirPods خود استفاده کنید.

ایجاد یک گروه با برنامه Xbox و Invite

می توانید یک مهمانی درست کنید و دوستان خود را به آن دعوت کنید. به نماد افراد در برنامه Xbox خود بروید. معادل ایکس باکس این «بخش اجتماعی» است. اکنون متوجه دو نماد در گوشه سمت راست بالای صفحه برنامه خواهید شد. یکی از نمادها یک هدست و دیگری یک دفترچه یادداشت است.

به دنبال نماد هدست بگردید و روی آن کلیک کنید تا یک مهمانی ایجاد کنید. هر گونه مجوز درخواستی در مورد استفاده از میکروفون دستگاه خود را برای ادامه اعطا کنید. اکنون می توانید با انتخاب افزودن افراد، افراد را به مهمانی خود اضافه کنید. هر کسی آنلاین باشد در لیستی که ظاهر می شود در اولویت قرار می گیرد. همچنین می توانید افراد خاصی را با استفاده از تگ های گیمر خود به مهمانی ایجاد شده اضافه کنید.

همچنین، می‌توانید روی نماد دفترچه یادداشت در صفحه اصلی برنامه کلیک کنید تا افراد خاصی را از لیست مخاطبین خود اضافه کنید. برای دعوت از آنها باید دکمه ارسال پیام را انتخاب کنید.

روشن کردن چت و بازی

افراد شروع به ورود به اتاق گفتگو خواهند کرد و شما آنها را در AirPods خواهید شنید. همچنین می توانید از میکروفون AirPods خود برای برقراری ارتباط با آنها استفاده کنید. اکنون می توانید افراد بیشتری را دعوت کنید، بازی کنید یا به راحتی مهمانی را ترک کنید.

پیشنهاد مطالعه: ایکس باکس سری ایکس در مقابل Series S

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =