نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع نور نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان

رفع نور نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان / بسیاری از کاربران از چراغ نارنجی منبع تغذیه Xbox One شکایت دارند. این یک مشکل رایج در منبع تغذیه Xbox One است. چراغ نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان به چه معناست؟ چراغ نارنجی به این معنی است که کنسول شما در حالت آماده به کار است و توان کافی برای روشن کردن کنسول را دریافت نمی کند. Xbox One دارای محافظ داخلی است که از کنسول در برابر آسیب های الکتریکی محافظت می کند. هنگامی که یک نوسان برق تشخیص داده شد، کنسول شما وارد یک حالت افزایش قدرت می شود و منبع تغذیه را قطع می کند. بنابراین، قطع برق معمولا باعث نور نارنجی آجر ایکس باکس وان می شود. اگر کنسول ایکس باکس به درستی خاموش نشده باشد، ممکن است مشکل نارنجی پاور ایکس باکس وان را ایجاد کند. علاوه بر این، کابل برق آسیب دیده، پریز مشکل دار و حتی یک سیم برق گرفتگی نیز مسئول این مشکل هستند. در اینجا ما راه حل های مربوطه را ارائه می دهیم. بیا شروع کنیم.

رفع نور نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان

رفع 1. پریز برق را بررسی کنید

اگر چراغ نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان ثابت باشد، به این معنی است که مشکلی در پریز برق یا کابل وجود دارد. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از امتحان راه حل های دیگر، پریز را بررسی کنید.

مرحله 1. مطمئن شوید که منبع تغذیه را به پریز برق و ایکس باکس وان به درستی وصل کرده اید.

مرحله 2. برای بررسی اینکه آیا برق از پریز برق می‌آید، می‌توانید منبع تغذیه را به پریز دیگری وصل کنید یا دستگاه دیگری را به همان پریز وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   هارد دیسک Xbox One

اگر مشکل نور نارنجی آجر پاور ایکس باکس وان همچنان وجود دارد، می‌توانید به راه‌حل‌های زیر بروید.

رفع 2. آجر/کابل برق را بررسی کنید

گاهی اوقات ممکن است منبع تغذیه شما پس از قطع برق خراب شود. بنابراین، توصیه می کنیم که آیا کابل برق یا آجر سالم است یا خیر. برای انجام این کار، می توانید از کابل برق جایگزین و آجر کنسول Xbox خود استفاده کنید. اگر بدون چراغ نارنجی آجری پاور ایکس باکس وان راه اندازی شود، نشان می دهد که منبع تغذیه قبلی شما ممکن است آسیب ببیند. اگر کار نکرد، می توانید راه حل های دیگری را امتحان کنید.

رفع 3. منبع تغذیه Xbox One خود را بازنشانی کنید

علاوه بر این، مشکل «Xbox One on not on power brick orange» ممکن است به دلیل یک نقص موقت رخ دهد. برای رفع آن، می‌توانید منبع تغذیه Xbox One خود را مجدداً تنظیم کنید.

مرحله 1. منبع تغذیه را از Xbox و پریز برق جدا کنید.

مرحله 2. آن را حدود 10 دقیقه از برق جدا نگه دارید تا منبع تغذیه مجدداً تنظیم شود.

مرحله 3. منبع تغذیه را به درستی به ایکس باکس و پریز برق وصل کنید. سپس می توانید بررسی کنید که ایکس باکس وان بدون نور نارنجی روشن است یا خیر.

رفع 4. پاک کردن Xbox Power Brick

همانطور که در بالا ذکر شد، منبع تغذیه مسدود شده نیز مسئول این است که Xbox One نارنجی آجری را روشن نمی‌کند. این به این دلیل است که وقتی منبع تغذیه با گرد و غبار مسدود می شود، نمی تواند انرژی کافی از منبع تغذیه شما دریافت کند. برای جلوگیری از این وضعیت، می توانید از سشوار استفاده کنید تا گرد و غبار را با احتیاط از بین ببرید. پس از تمیز کردن، می توانید روشن کنید و ببینید آیا مشکل حل می شود یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   دستگاه DVD player Xbox 360

رفع 5. ایکس باکس وان خود را هارد ریست کنید

اگر روش‌های بالا مشکل نور نارنجی منبع تغذیه Xbox One را حل نکرد، می‌توانید کنسول خود را هارد ریست انجام دهید. با انجام این کار، تمام فایل های کش و تنظیمات نامناسب Xbox را می توان پاک کرد. برای آن:

مرحله 1. مطمئن شوید که هیچ دیسکی در کنسول شما وجود ندارد.

مرحله 2. دکمه پاور را حدود 10 ثانیه نگه دارید و با خاموش شدن صفحه آن را رها کنید.

مرحله 3. کابل برق را از کنسول خود جدا کرده و حدود 10 ثانیه صبر کنید.

مرحله 4. کابل برق را دوباره وصل کنید و دکمه پاور را فشار دهید تا کنسول روشن شود. سپس بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

مطلب پیشنهادی: دلایل روشن نشدن ایکس باکس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =