نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سرگرمی در One

Xbox One مجهز به بارگیری همه برنامه های سرگرمی معمول مشکوک است: Netflix، Hulu، HBO Go، ESPN و حدود 10 برنامه دیگر در هنگام راه اندازی در دسترس خواهند بود. همه اینها به خوبی با Xbox One ادغام می شوند و با پاسخگویی یک برنامه محلی به کنترل کننده و دستورات صوتی پاسخ می دهند.

یکی از قابلیت ها و بزرگترین ارتقا

بزرگترین ارتقا to تجربه سرگرمی Xbox One از Xbox 360، قابلیت رابط با جعبه کابل شما است، اگرچه ممکن است برای هر کاربر نباشد. Xbox One دارای درگاه HDMI در قسمت پشتی است و می تواند اطلاعات را از اکثر جعبه های تنظیم اصلی دریافت کند.

برای تنظیم این مورد، به تلویزیون Xbox One مدل تلویزیون، ارائه دهنده کابل، کد پستی و سازنده جعبه تنظیمات خود را می دهید. ورودی بیشتر این موارد آسان است و با چند کلیک به خوبی کار می کند.

برای اینکه One با یک جعبه تنظیم بالا سامسونگ کار کند، مجبور شدیم کمانچه اضافی انجام دهیم، اما این فقط نیاز به وارد کردن شماره مدل در عقب دارد.

OneGuide در Xbox One

پس از راه اندازی، Xbox One سپس سیستم راهنمای جعبه کابل شما را با OneGuide اختصاص می دهد. این موارد هر آنچه را که از راهنمای کابل انتظار دارید را در خود جای داده است، اما با داشتن رابط مسطح و تمیز Xbox One، به راحتی می توانید هنگام مرور کانال ها را به موارد دلخواه خود علامت گذاری کنید، به آنها بخش واضح و مشخصی را در راهنما بدهید که برای اکثر ما یک برد بزرگ است. که فقط 6-10 کانال را مرور می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع گرمای بیش از حد ایکس باکس وان

هنگام تماشای تلویزیون همچنین می توانید کانال ها را با Kinect صدا کنید و این امر شما را به آنجا هدایت می کند، بنابراین دیگر نیازی به یادآوری شماره کانال نخواهید داشت.

Kinect Xbox One چیست؟

اما داشتن Xbox One برای مدیریت کابل چند نکته منفی دارد، زیرا کنسول شما همیشه باید برای تماشای تلویزیون روشن باشد. Kinect Xbox One به جای هر نوع مصالحه داخلی بین این دو سیستم، از یک بلستر مادون قرمز برای تعامل با جعبه کابل استفاده می کند.

اگر می خواهید به غیر از تغییر کانال یا افزایش صدا، کاری انجام دهید، باید به مجموعه ریموت های دیگر روی مبل خود برگردید.

همچنین هیچ راهی برای مدیریت DVR جعبه کابل خود از طریق One یا سرگرمی های درخواستی ارائه شده توسط شرکت کابل یا ماهواره وجود ندارد.

با توجه به اینکه بیشتر مصرف کنندگان در درجه اول تلویزیون را از طریق ضبط DVR با شرایط خود مشاهده می کنند، نادیده گرفتن این ویژگی به دلیل محدودیت های فنی بسیار ناامید کننده است.

شرم آور است که مایکروسافت نمی تواند به طور کامل شرکت های کابلی را از نظر سرگرمی های زنده متزلزل کند، زیرا OneGuide امیدوار است که بتواند بال های خود را کاملاً باز کند.

قابلیت های که در  Xbox One قرار دارد

همچنان می توانید از طریق (برنامه های کانال) در OneGuide به برنامه های ویدیویی درخواستی دسترسی پیدا کنید، جایی که می توانید انتخاب های محبوب Hulu Plus و عکسها و فیلمهای SkyDrive خود را در راهنمای تلویزیون مشاهده کنید.

این ویژگی در زمان راه اندازی کاملاً ساخته نشده بود، اما ارائه گزینه های رسانه ای در کنار یکدیگر به صورت سرپرستی امکان تغییر بازی را برای افرادی که به چندین سرویس متصل شده اند، دارد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض پوشش بالایی Xbox One S

پل ارتباطی با این ایده جستجوی قدرتمند رسانه ای Xbox One است که توسط Bing طراحی شده است. ساده ترین راه استفاده از این طریق Kinect است، که خیلی مشکل نداشت که بفهمد من چه عناوینی برای این فیلم فریاد می زنم. پس از درخواست فیلم یا نمایش، Xbox One همه برنامه ها را به شما نشان می دهد که برای پخش جریانی، خرید یا اجاره در دسترس است. این ویژگی جدید Xbox 360 نیست، اما با بسیاری از گزینه های رسانه ای که بینندگان در دسترس دارند، یک ادغام خوشایند است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 4 =