نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا Xbox Series S از Xbox One X قدرتمندتر است؟

با پایان یافتن سری (Lockhart) ایکس باکس سری S، بسیاری از شما سوال کرده اید که آیا این یک نسخه نهایی از Xbox One X است یا خیر. پاسخ پیچیده است.

با معرفی کامل Xbox Series S، که جایگزینی مقرون به صرفه برای Xbox Series X قدرتمندتر و وحشیانه تر است، بسیاری از آنها فکر کرده اند که آیا این کنسول اندازه پینت واقعاً قدرتمندتر از Xbox One X 2017 است. پاسخ کمی است پیچیده است و در سال 2020 پاسخ قطعی (بله یا خیر) نیست. اساساً، Xbox Series S تجربه ای بهتر را در سراسر جهان ارائه خواهد داد، فقط با وضوح 4K.

Xbox Series S در مقابل Xbox One X: کدام یک بهتر است؟

روی کاغذ، Xbox One X ممکن است مانند یک سیستم قدرتمندتر، با RAM بیشتر و پردازنده گرافیکی beefier، به نظر برسد. ایکس باکس وان ایکس به عنوان قدرتمندترین کنسول جهان هنگام راه اندازی طراحی و قیمت گذاری شد. با این حال، به سختی توسط پردازنده Jaguar خود تنگنا شد، که از لحاظ معماری همان CPU (البته با برخی پیشرفت ها) است که در سال 2013 با واحد پایه Xbox One ارسال شد.

Xbox One X همه چیز در مورد ارائه بازی های 4K با پیشرفت های متصل به GPU بود. بازی های Outer Worlds، کمپین Gears 5، Wasteland 3 و بازی های مختلف دیگر با رزولوشن 4K واضح در Xbox One X همراه با پیشرفت ها و سایر پیشرفت ها، اجرا می شوند. با این حال، آنها 30 فریم در ثانیه هستند، که محدودیتی است که معمولاً با پردازنده ضعیف Xbox One X همراه است.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین هدست Xbox One 2020

برعکس سری Xbox S (و X) دارای پردازنده بسیار مدرن و قدرتمندتری است که بر اساس معماری پردازنده معاصر AMD ساخته شده است. بازی هایی که پردازنده را برای عملکرد دوست دارند، مانند Destiny 2، می توانند نرخ فریم خود را از 30 به 60 فریم در ثانیه در Xbox Series S افزایش دهند، علی رغم اینکه یک سیستم ساده تر روی کاغذ از One X است. Xbox Series S در نهایت به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه برای بازار خاصی از گیمرها طراحی شده است که شاید تلویزیون 4K ندارند اما می خواهند نرخ فریم نسل بعدی و سایر ویژگی ها را بدست آورند.

Xbox Series S سازگاری عقب

در زمان معرفی Xbox Series S، بهمن کلیک و اظهار نظر در مورد اینکه Xbox Series S از نسخه های Xbox One S بازی های Gen-8 سازگار با عقب استفاده می کند، به جای نسخه Xbox One X، وجود داشت. این به سادگی به این دلیل است که استفاده از معماری بهبود یافته سری Xbox S نیاز به به روزرسانی و بهینه سازی های اضافی دارد. این سیستم به عنوان یک نیروگاه 4K مانند Xbox One X طراحی نشده است، که به طور موثر از قدرت بی رحمانه برای دستیابی به بازی های تا 4K استفاده می کند.

Xbox Series S یک سیستم کاملاً متعادل تر است که برای بخش خاصی از بازار طراحی شده است که ممکن است هنوز تلویزیون 4K نداشته باشد یا عملکرد را بهتر از وضوح نشان دهد و نمی خواهد هزینه بیشتری برای آن بپردازد. مایکروسافت در مطالب مطبوعاتی فاش کرده است که “ده ها” بازی با پیشرفت Xbox Series X با راه اندازی هر دو کنسول در 10 نوامبر آغاز می شود. آنها سپس گفتند که هر بازی بهینه شده برای سری X برای سری S نیز بهینه خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هارد دیسک

One S، Xbox Series S را ارتقا می دهد و سری  X، One X را ارتقا می دهد

299 دلار Xbox Series S همیشه برای کسانی که از سیستم ها و تنظیمات Xbox One S 299 دلاری خود راضی هستند طراحی شده است. افرادی که از مجموعه های 1080p برای لذت بردن از بازی های HD و بدون سر و کله زدن استفاده می کنند، اگر به Xbox Series S منتقل شوند، یک نسخه کاملاً پیشرفته دریافت می کنند.

بسیاری از بازی های گذشته، حال و آینده از پیشرفت فریم ریت و سایر پیشرفت ها برای بهتر شدن بازی ها لذت خواهند برد – حتی اگر به وضوح بازی های 4K در تلویزیون 4K نرسند.

499 دلار Xbox Series X  برای کسانی که دارای 499 دلار Xbox One X هستند، دارای قدرت GPU کافی برای استفاده بیشتر از تلویزیون های 4K خود، در کنار سایر پیشرفت های بصری که به عملکرد GPU جدی تری نیاز دارند، به روزرسانی قطعی است.

هر دو سیستم از عملکرد بزرگ CPU و سرعت بارگیری آنی در SSD و سایر پیشرفتها در حالی که توسعه دهندگان با API های جدید مانند DirectStorage و معماری گسترده Xbox Velocity معمولی دست و پنجه نرم می کنند، بهره مند می شوند. بسیاری از بازی های قدیمی دارای پیشرفت هایی هستند که آنها را فراتر از نسخه های Xbox One S خود در Xbox Series S می برد و باعث بهبود نرخ فریم و صافی کلی می شود. در همین حال، بازی های آینده ساخته شده برای محیط جدید توسعه سیستم عامل GameCore از تمام این ویژگی های جدید خارج از چارچوب استفاده خواهند کرد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض منبع تغذیه Xbox One X
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =