نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شارژ کنترلر Xbox One . چند راه مختلف برای شارژ کنترلر Xbox One وجود دارد. می‌توانید از کیت پخش و شارژ ایکس‌باکس وان، یک کابل میکرو USB استاندارد، یا هر بسته باتری سازگار و قابل شارژ استفاده کنید. همچنین ممکن است فقط از باتری های AA استاندارد برای کنترلر خود استفاده کنید، اما ممکن است ادامه خرید باتری های جدید آزار دهنده باشد. در اینجا چیزی است که برای شارژ کنترلر خود باید بدانید.

شارژ کنترلر Xbox One

نحوه شارژ کنترلر Xbox One

با کیت Play & Charge Xbox One، می‌توانید انتظار داشته باشید که پس از چهار ساعت شارژ کردن بسته باتری، تا 30 ساعت از کنترلر Xbox One خود استفاده کنید. حتی خبر بهتر؟ برای شارژ کنترلر حتی نیازی به توقف بازی ندارید. به سادگی می توانید کنترلر خود را با کابل به کنسول ایکس باکس وان وصل کنید و شارژ شروع می شود.

اگر نمی‌خواهید کیت Play & Charge Xbox One را خریداری کنید، می‌توانید از هر کابل USB برای اتصال کنترلر خود به کنسول استفاده کنید، اگرچه مایکروسافت می‌گوید زمان شارژ ممکن است با این روش متفاوت باشد. اما اتصال کنترلر ایکس باکس وان به کنسول تنها راه شارژ آن نیست.

تا زمانی که آداپتور مناسبی داشته باشید، می‌توانید از هر کابل میکرو USB متصل به منبع تغذیه USB – حتی یک پریز دیواری – استفاده کنید.

علاوه بر این، شما می توانید از باتری های AA برای تغذیه کنترلر استفاده کنید. ساعت‌های زیادی از یک جفت باتری AA کار می‌کند، فقط توجه داشته باشید که سازنده باتری‌های قلیایی با نام LR6 را توصیه می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   رفع عدم کارکرد دکمه Xbox Sync با روش برتر

در نهایت، همیشه این گزینه وجود دارد که بسته باتری کنترلر Xbox One را با یک واحد قابل شارژ دیگر تعویض کنید، به خصوص اگر عمر باتری کنترلر شما برای همیشه کاهش یابد.

حذف بازی های ایکس باکس وان

Xbox One فضای ذخیره سازی زیادی دارد. بسته به مدلی که می خرید، با 500 گیگابایت یا 1 ترابایت شروع می کنید، بنابراین پر کردن کامل هارد کمی طول می کشد.

با این اوصاف، بازی‌ها و برنامه‌های کافی را روی ایکس‌باکس وان خود نصب کرده‌اید و در نهایت به این محدودیت خواهید رسید. هنگامی که این اتفاق می افتد، اگر می خواهید هر چیزی جدید را دانلود کنید، باید برخی از نرم افزارهای خود را حذف کنید.

با این حال نگران نباشید: بازی شما برای همیشه از بین نمی رود. همیشه می‌توانید بازی‌های خود را دوباره نصب کنید و به لطف ذخیره‌های پشتیبان ابری، داده‌های ذخیره شده شما دست نخورده باقی می‌مانند.

نحوه حذف یک بازی از ایکس باکس وان

  1. دکمه Xbox را روی کنترلر بزنید تا وارد منوی اصلی کنسول شوید.
  2. در منوی Games & Apps، «Games» را انتخاب کنید.
  3. اکنون به بازی مورد نظر برای حذف بروید و در حالی که انتخاب شده است، دکمه منو (دکمه ای که سه خط روی هم چیده شده است) بزنید.
  4. گزینه “Uninstall” را انتخاب کنید، سپس “Uninstall All” را برای تایید حذف انتخاب کنید.

نحوه نصب مجدد بازی های ایکس باکس وان

  1. دیسک بازی را که می خواهید دوباره نصب کنید وارد کنید یا آن را به صورت دیجیتالی در فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.
  2. به منوی Games & Apps بروید و سپس «Games» را انتخاب کنید.
  3. بازی مورد نظر برای نصب را در قسمت “Ready to Install” پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض مادربرد Xbox 360

اگر قبلاً داده‌های ذخیره شده را برای آن عنوان داشتید، باید فوراً آن را بازیابی کنید.

پیشنهاد مطالعه: بازنشانی ایکس باکس وان در یک دقیقه

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =