نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان/ ایکس باکس وان ممکن است هر از گاهی کنسول خود را هنگ کند. در برخی موارد، مشکل ممکن است بیشتر و یا حتی به طور مداوم رخ دهد. چه مشکلی در ایکس باکس خود داشته باشید که به صورت تصادفی یا همیشه رخ می دهد، این راهنمای عیب یابی باید به شما کمک کند. ما تمام دلایل احتمالی برای این مشکل و همچنین لیستی از راه حل های ممکن را که می توانید امتحان کنید فهرست می کنیم.

علت ثابت ماندن یا عقب ماندن Xbox One

اگر Xbox One شما همچنان هنگ می کند و دلیل آن را نمی‌دانید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که علت این مشکل را شناسایی کنید. تعدادی فاکتور وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. ما آنها را در زیر لیست کردیم.

اشکال تصادفی سیستم

یک کنسول ایکس باکس وان ممکن است هر از گاهی با مشکلات جزئی مواجه شود. چنین اشکالاتی ممکن است بیایند و بروند و گاهی اوقات با تازه کردن سیستم برطرف شوند. اگر مدت زیادی است که از ایکس‌باکس وان خود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که با یک راه‌اندازی مجدد به آن اجازه تازه‌سازی می‌دهید.

اشکال یا بازی

برخی از بازی ها ممکن است به دلیل برنامه نویسی ناکارآمد، کنسول ایکس باکس وان را خراب کنند. این ممکن است گاهی اوقات پس از به روز رسانی جدید بازی اتفاق بیفتد. اگر به نظر می رسد که ایکس باکس شما فقط هنگام انجام یک بازی خاص مسدود می شود، ممکن است مشکل بازی در دسترس شما باشد.

اشکال نرم افزاری

جدا از مشکلات جزئی باگ، کنسول Xbox One ممکن است با مشکلات نرم افزاری عمیق تری نیز مواجه شود که راه اندازی مجدد نمی تواند آنها را برطرف کند. در بیشتر موارد، به‌روزرسانی‌های مربوط به بازی ممکن است محرک باشند، اما مواردی نیز وجود دارد که سیستم عامل Xbox است که باعث از کار افتادن یا هنگ کردن زدن سیستم می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   پلی استیشن 4 در مقابل ایکس باکس وان

مشکلات نرم افزاری معمولاً با نصب به روز رسانی های سیستم برطرف می شوند. اگر ایکس باکس وان شما مدتی است به اینترنت متصل نشده است، حتماً با آنلاین شدن مجدد آن را به روز کنید.

گرم شدن بیش از حد

برخی از مشکلات انجماد ایکس باکس وان می تواند نتیجه مستقیم گرمای بیش از حد باشد. این مشکل معمولاً با مشکل راه اندازی مجدد تصادفی آشکار می شود. اگر ایکس باکس وان شما به خودی خود راه اندازی مجدد می شود، سعی کنید بررسی کنید که آیا گرمای بیش از حد مقصر است یا خیر.

مطمئن شوید که کنسول ایکس باکس و واحد منبع تغذیه شما دارای تهویه مناسب برای به حداقل رساندن گرمای بیش از حد هستند. با طراحی، اگر دمای داخلی آن به نقطه خاصی رسیده باشد، سیستم راه اندازی مجدد می شود تا از آسیب های داخلی جلوگیری شود. با خاموش کردن آن و جدا کردن آن از پریز برق، اجازه دهید کنسول شما به مدت یک ساعت خنک شود.

اگر گرمای بیش از حد ادامه یابد، ممکن است یک نقص سخت افزاری وجود داشته باشد که باعث آن شود.

مشکل سخت افزاری

در برخی موارد، سخت‌افزار بد می‌تواند دلیل مستقیم از کار افتادن یا فریز شدن Xbox One باشد. اگر کنسول در معرض گرما، آب، رطوبت یا سوء استفاده فیزیکی قرار گرفته باشد، ممکن است سخت افزار به درستی کار نکند.

عیب یابی ایکس باکس وان که مدام هنگ می کند

اگر با مشکل ثابت انجماد ایکس باکس وان سر و کار دارید، برای رفع آن باید چندین مرحله را انجام دهید. کارهایی که می توانید انجام دهید را در زیر بیاموزید.

این مطلب را از دست ندهید   راه های بازنشانی ایکس باکس وان

بازی که پاسخگو نیست را دوباره راه اندازی کنید

اگر به نظر می رسد که ایکس باکس وان شما فقط هنگام انجام یک بازی خاص هنگ می کند، می توانید آن بازی را مجبور کنید تا ببینید آیا مشکل موقتی است یا خیر. به این صورت است:

-دکمه Home را روی کنترلر فشار دهید تا به داشبورد برگردید.

-در حالی که مکان نما هنوز روی نماد بازی است، دکمه Menu روی کنترلر (دکمه با 3 خط افقی) را فشار دهید.

-خروج را انتخاب کنید.

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان

چرخه برق Xbox One

همانطور که در بالا ذکر شد، راه اندازی مجدد ایکس باکس وان فریز شده معمولا برای رفع مشکل کافی است. دو راه برای تنظیم مجدد کنسول ایکس باکس وان بدون استفاده از بازنشانی کارخانه ای شدیدتر وجود دارد – تنظیم مجدد نرم و تنظیم مجدد سخت. سعی کنید یکی از این دو را انجام دهید و ببینید آیا این به شما کمک می کند مشکل را حل کنید.

دکمه پاور روی کنسول را حدود 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. مطمئن شوید که کنسول ایکس باکس حدود 30 ثانیه خاموش است، سپس دکمه Home را روی کنترلر فشار دهید و نگه دارید تا کنسول روشن شود. ممکن است چندین ثانیه طول بکشد تا کنسول پشتیبان‌گیری شود، اما ممکن است مشکل را برطرف کند.

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان

بازی مشکل دار را دوباره نصب کنید

اگر راه اندازی مجدد بازی مشکل را برطرف نکرد، ممکن است مجبور شوید آن را دوباره نصب کنید. فقط در صورتی این کار را انجام دهید که بقیه بازی های شما به خوبی کار کنند. برای نصب مجدد بازی:

این مطلب را از دست ندهید   روش های رفع گرمای بیش از حد ایکس باکس وان

-دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما باز شود.

-بازی‌ها و برنامه‌های من را انتخاب کنید

-مشاهده همه را انتخاب کنید.

-بازی ها را انتخاب کنید.

-بازی را که می خواهید حذف کنید، هایلایت کنید.

-دکمه Menu را فشار دهید و سپس Uninstall را انتخاب کنید.

-بازی رو دوباره نصب کن ببین مشکل انجماد حل میشه یا نه.

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان

رزولوشن Xbox One خود را مجددا راه اندازی کنید

در برخی موارد، انجماد ایکس باکس وان به دلیل یک باگ رزولوشن است. سعی کنید وضوح را به صورت دستی تغییر دهید و ببینید که آیا کمک می کند یا خیر. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

-اگر دیسکی در سینی نوری دارید، آن را بردارید.

-دکمه پاور روی کنسول را به مدت پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید.

-بعد از اینکه چراغ کنسول دیگر چشمک نمی زند، دکمه پاور و دیسک خروجی را همزمان فشار داده و نگه دارید.

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان

به روز رسانی ها را نصب کن

برخی از مشکلات نرم افزاری به دلیل خطاهای کدنویسی است. این می تواند از طرف یک بازی خاص یا خود نرم افزار باشد. مطمئن شوید که هر بازی یا به‌روزرسانی سیستمی را در صورت موجود شدن نصب کنید.

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان

مشکلات اتصال کند را بررسی کنید

کند بودن اتصال به اینترنت ممکن است به طور بالقوه مشکلاتی ایجاد کند، به خصوص اگر می خواهید آنلاین بازی کنید. مشکل احتمالی اتصال کند را بررسی کنید و ببینید آیا این دلیل ثابت ماندن Xbox One شماست.

تعمیر هنگی مداوم در ایکس باکس وان

بهترین لوازم جانبی Xbox One

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =