نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب بازی های ایکس باکس وان / برخی از کاربران ایکس باکس وان ممکن است متوجه شوند که کنسول آنها هر کاری که انجام می دهند، بازی ها را نصب نمی کند. خوشبختانه، اگر بدانید چه چیزی باعث آن شده است، این مشکل به راحتی قابل حل است. در این مقاله راه حل هایی برای رفع این مشکل به شما ارائه خواهد شد.

علت عدم نصب بازی Xbox One شما

تعدادی از عوامل وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید تا دلیل مشکل را شناسایی کنید. بیایید هر یک را در زیر بررسی کنیم.

نصب قطع شد

اگر سیستم اجازه نصب به‌روزرسانی جدید را بدهد، ممکن است Xbox One شما نصب یک بازی یا برنامه را متوقف کند. این ممکن است هر از گاهی اتفاق بیفتد، به خصوص اگر به‌روزرسانی‌های تصادفی برای بازی‌ها یا نرم‌افزارها به طور همزمان وجود داشته باشد. همچنین اگر کنسول را برای مدتی به اینترنت وصل نکرده باشید و در حین نصب همزمان به‌روزرسانی‌ها به آن ارسال شود، ممکن است رخ دهد.

بازی ذخیره شده محلی خراب شده است

یکی دیگر از دلایلی که Xbox One شما ممکن است نصب بازی را متوقف کند، تشخیص یک بازی ذخیره شده خراب است. نسخه‌های ذخیره شده قدیمی بازی‌ها نیز ممکن است گهگاه از نصب جلوگیری کنند.

اشکال تصادفی کنسول

نصب ممکن است به دلیل اشکالات غیرقابل توضیح کنسول متوقف شود. این ممکن است به صورت تصادفی بسته به شرایط نرم افزار اتفاق بیفتد. در بیشتر موارد، یک باگ تصادفی با راه اندازی مجدد سیستم برطرف می شود.

مشکل دیسک بازی

Xbox One شما ممکن است در ابتدا نصب بازی را شروع کند، اما اگر نتواند داده های مورد نیاز را بگیرد، در نهایت متوقف می شود زیرا نمی تواند دیسک را به طور کامل بخواند. حتما دیسک بازی را برای هر گونه خط و خش بررسی کنید. فقط از دیسک بازی استفاده کنید که به درستی تمیز شده باشد و هیچ نشانه آشکاری از آسیب دیده نباشد. به خاطر داشته باشید که کنسول شما ممکن است به خواندن دیسک بازی شما ادامه دهد، حتی اگر خراش هایی روی آن وجود داشته باشد. با این حال، اگر دیسک های دیگر بازی را به خوبی بخواند یا نصب کند، به جز دیسکی که با آن مشکل دارید، ممکن است مشکل دیسک بازی داشته باشید. سعی کنید دیسک را با دیسک جدید جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه های لاستیکی کنترلر

عیب یابی Xbox One که بازی ها را نصب نمی کند

در زیر راه حل های ممکنی وجود دارد که می توانید برای تعمیر ایکس باکس وان که بازی ها را نصب نمی کند انجام دهید.

دیسک بازی را تمیز کنید

اگر می‌خواهید بازی را از روی دیسک نصب کنید، مطمئن شوید که دیسک را با یک پارچه تمیز و میکروفیبر قبل از قرار دادن آن در کنسول تمیز کنید. دیسک را از لبه ها نگه دارید تا از ورود گرد و غبار روی سطح انگشتان خود جلوگیری کنید.

اگر روی دیسک ترک یا خراش قابل مشاهده است، سعی کنید دیسک بازی را تعویض کنید. شما باید این کار را انجام دهید، به خصوص اگر Xbox One شما دیسک های دیگر بازی را بدون هیچ مشکلی می خواند.

بازی های ذخیره شده محلی را پاک کنید

اگر دیسک کار خوبی دارید اما Xbox One شما هنوز بازی‌ها را نصب نمی‌کند، حرکت بعدی شما حذف بازی‌های ذخیره‌شده محلی است. اینها داده‌های بازی هستند که فقط در کنسول شما نگهداری می‌شوند و روی بازی‌ها یا پیشرفت بازی‌هایی که در فضای ابری Xbox Live ذخیره می‌شوند تأثیری نمی‌گذارند.

برای حذف یک بازی ذخیره شده محلی:

-دیسک را از کنسول خود خارج کنید.

-دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما باز شود.

-به سیستم بروید

-تنظیمات را انتخاب کنید

-به سیستم بروید

-Storage را انتخاب کنید.

پاک کردن بازی های ذخیره شده محلی را انتخاب کنید.

-برای تایید Yes را انتخاب کنید

-پس از راه اندازی مجدد کنسول، بازی را دوباره نصب کنید.

نصب بازی های ایکس باکس وان

چرخه برق Xbox One

برخی از مشکلات نصب را می توان با تنظیم مجدد Xbox One خود برطرف کرد. اگر این مشکل به دلیل یک باگ تصادفی پس از اینکه کنسول برای مدت طولانی کار می‌کند، ایجاد شده باشد، می‌تواند کار کند.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه پنل جلو Xbox One

نصب بازی های ایکس باکس وان

وضعیت Xbox Live را بررسی کنید

اگر می‌خواهید نسخه دیجیتالی یک بازی را نصب کنید (بدون استفاده از دیسک)، مطمئن شوید که وضعیت سرور Xbox Live را بررسی کرده‌اید. این امکان وجود دارد که یک قطعی مداوم وجود داشته باشد.

نصب بازی های ایکس باکس وان

بررسی کنید که آیا از نمایه Xbox درست استفاده می کنید

اگر چندین نمایه Xbox Live در کنسول شما ذخیره شده است، مطمئن شوید که دو بار بررسی کنید که به حساب کاربری که محتوای دیجیتال را خریداری کرده وارد شده باشید. می توانید از نمایه فعلی خارج شوید و سپس برای بررسی مجدد وارد شوید.

اگر می‌خواهید بازی را از روی دیسک نصب کنید، این مرحله عیب‌یابی را نادیده بگیرید.

فضای ذخیره سازی را بررسی کنید

اگر بازی های زیادی اضافه کنید، فضای ذخیره سازی کنسول شما ممکن است برای نصب یک بازی جدید کافی نباشد. اعلان‌های Xbox One را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا مشکلی مربوط به فضای ذخیره‌سازی وجود دارد یا خیر. مراحل زیر را دنبال کنید:

-دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما باز شود.

-سیستم را انتخاب کنید

-به اعلان‌های برنامه و سیستم بروید.

بررسی کنید که آیا اعلان هایی در مورد فضای کم یا در دسترس نبودن هارد دیسک وجود دارد. ایکس باکس وان به شما هشدار می دهد زمانی که شما رو به اتمام است.

اگر اعلانی در مورد فضای کم هارد دیسک وجود دارد، باید یا محتوا را حذف کنید تا فضا آزاد شود یا یک درایو خارجی اضافه کنید.

تعمیر ایکس باکس خود را به کارشناسان ما در واحد فنی تعمیر ایکس باکس بسپارید.

این مطلب را از دست ندهید   شش گام برای جلوگیری از خرابی Xbox 360

 

نصب بازی های ایکس باکس وان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =