نمایندگی تعمیر ایکس باکس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه کار Xbox Live

Xbox Live دارای دو سطح عضویت است: رایگان و طلایی. عضویت رایگان که قبلا Silver نامیده می شد هزینه ای ندارد اما ویژگی های محدودی دارد. در سطح Free ، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • یک نمایه و یک Gamertag ایجاد کنید
  • لیست دوستان ایجاد کنید
  • پیش نمایش بازی ها
  • بازی ها و افزودنی ها را از Xbox Live Marketplace بارگیری کنید
  • ارسال و دریافت پیام با سایر کاربران Xbox Live به صورت نوشتاری یا صوتی
  • با استفاده از Video Kinect (برای دارندگان Kinect) با یک دوست تماس تلفنی برقرار کنید

در ادامه در رابطه با نحوه ی کار هر دو سرویس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

Xbox Live Gold چیست؟

Xbox Live Gold یک سرویس اشتراک است که از نظر هزینه متفاوت است. عضویت شما در Xbox Live Gold به شما امکان می دهد با Xbox خود بازی های چند نفره انجام دهید. همچنین می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی به دو تا چهار بازی که می توانید در ماه استفاده کنید ، دسترسی پیدا کنید. این بازی ها تا زمانی که عضویت Xbox Live Gold خود را حفظ کنید در دسترس هستند. اگر مایل به خرید دیگران هستید ، می توانید 50 تا 75 درصد در بازی های Xbox صرفه جویی کنید ، زیرا مشترک پولی هستید.

Xbox Game Pass چیست؟

اگرچه بخشی از Xbox Live نیست ، Xbox Game Pass یک سرویس اشتراک بازی برای رایانه های Xbox و Windows است. عضویت به شما امکان دسترسی به کتابخانه بازی های Xbox Game Pass را می دهد که از اواسط سال 2020 بیش از 100 عنوان را شامل می شود. همانند Xbox Live Gold ، در لیست اضافی بازی ها که شامل محتوای بارگیری اضافی است ، تخفیف نیز در نظر گرفته شده است.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه پنل جلو Xbox One

برخلاف Xbox Live Gold ، Xbox Game Pass بدون Xbox قابل استفاده است. هزینه ثبت نام در رایانه ویندوزی با استفاده از برنامه Xbox معمولاً همان است که با Xbox ثبت نام می کنید اگرچه در زمان معرفی آن مایکروسافت 50 درصد تخفیف در اشتراک PC ارائه داده است. مایکروسافت در تاریخ راه اندازی مشترکین دسترسی به بازی های جدید Xbox Game Studio را به مشترکان ارائه می دهد.

قابلیت های Xbox Game Pass Unlimited

برخی از بازی های دارای برچسب Xbox Play Anywhere را می توانید هم در رایانه شخصی و هم در Xbox بازی کنید. در واقع ، شما می توانید یکی از این عناوین را روی یک دستگاه مکث کرده و از مکان دیگری که در آن متوقف شده بودید.

گیمرهای علاقه مند به بسته کامل می توانند برای Xbox Game Pass Unlimited که شامل مزایای هر دو برنامه است ، ثبت نام کنند. مایکروسافت برای دسترسی به طرح Game Pass Unlimited ماهانه 14.99 دلار هزینه می گیرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =